Vekt +/-, uke for uke

• Trådstarter Trådstarter Baaabyyy2018
  • Opprettet Opprettet
Uke 10, og føler jeg har lagt på meg 5 kg.. Har ikke vekt hjemme, så har ikke fått veid meg. Konstant sulten og lysten på min normale og sunne mat har vært borte, så er ikke særlig sunne matvarer det går i..:(

12+2 og mer eller mindre ingen endring, kun +0,5kg. Syns magen har blitt enorm så det er litt rart at vekta er så stabil!

Jeg føler meg enorm og ingen av dongeribuksene mine passer meg lenger, men den vekta står dønn stille! Hyperemesis da, så ikke så veldig rart, bare glad den ikke går nedover. Sist gang hadde jeg gått opp 5 kg ved 12 uker :p

12+2, har lagt på meg ca 1,5 kg. Magen føles enorm og buksene strammer så det føles som om jeg har lagt på meg mye mer. Men det er vel mye oppblåsthet og luft som ikke veier så mye :woot::woot:

11+5 og opp ca 2 kg :-)

9+0 på stedet hvil

Jeg er i uke 8, og gått ned 4 kg. Og siden det allerede har blitt diskusjon her inne (noe som burde være unødvendig), så føler jeg at jeg må forsvare meg og si at dette er i samråd med og oppfølging fra helsepersonell. Jeg er overvektig og bør helst ikke legge på meg i svangerskapet.

Nå ville jeg ikke lage noen diskusjon, jeg sa bare at alle burde tenke seg om 2 ganger før de skrev noe:)
Er ikke alle som tenker likt, men bra jobba av dere som går ned i samråd med lege:)

12+4 her og har verken gått opp eller ned i vekt :)

11+1 i dag, har gått ned rundt 3 kg, men hvor 2 av de var feriekg, så tar det ikke så tungt. Har slitt litt med kvalme, så jeg regner med at det er det som er årsaken til nedgangen. Ellers prøver jeg å spise med måte og fortsette å trene regelmessig. Gikk opp 48!!! kg i forrige svangerskap, som også var mitt første, så har tenkt at en grei grunnregel i dette svangerskapet vil være å unngå majones og skoleboller som en daglig praksis :)

11+6 og har gått opp 1,5 kg håper ieg går opp litt mindre denne gang enn sist... Men så lenge alt er bra og jeg klarer å holde meg i bevegelse, bekymrer jeg meg ikke

12+4 her og vekta står på det samme som da jeg ble gravid. Håper jeg slipper den helt store vekt oppgangen. Har nok å ta av:shy::shy::shy:

Back
Topp