Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk opp nesten 30 jeg også. Og er overvektig. Det skal ikke skje igjen6+3 idag. Og har gått opp 1.2 kg.. Jeg er overvektig så hadde håpet å kunne gå litt ned se første mnd. Men ser dårlig ute. Prøver å spise så sunt som mulig og bevege meg i håp om at jeg ikke går opp så altfor masse dette svangerskapet. Gikk opp nesten 30 kg sist gang :O
6+1 og -2,3kg
Og i dag kom kvalmen skikkelig![]()
Så flink du erJeg gikk opp nesten 30 jeg også. Og er overvektig. Det skal ikke skje igjenjeg er superstreng med meg selv nå. Får se hvor lenge jeg klarer det..
Er vel ingen her som har satt seg mål om å gå ned heller vel? Jeg for min del synes det er betryggende og se hvordan andre ligger an og at det faktisk er vanlig å gå litt ned i begynnelsen. Sist graviditet synes jeg det var gøy mot slutten, når kiloene bare balla på seg og lese om forskjellene til alleVil ikke lage kvalme her nå altså
Men det viktigste er vel ikke å gå ned i vekt?
Er vel viktig å legge på seg når man er gravid, og få en frisk baby
Er så mye hysteri med å ikke legge på seg, og få små babyer!
Er vel ingen her som har satt seg mål om å gå ned heller vel? Jeg for min del synes det er betryggende og se hvordan andre ligger an og at det faktisk er vanlig å gå litt ned i begynnelsen. Sist graviditet synes jeg det var gøy mot slutten, når kiloene bare balla på seg og lese om forskjellene til alleom man tar seg nær av å lese om vekt er det jo bare å ikke åpne tråden
Edit: så MÅ man huske at alle har forskjellige forutsetninger og forskjellige graviditeter! Ja, man burde kanskje skrive litt mer utfyllende om man gir uttrykk for å være glad for at man går ned i vekt, men jeg er så naiv at jeg velger da å tro at den personen sliter litt med overvekt i utgangspunktet.
Kvalmen forsvinner snart og da er det lettere å spise sunt.Den uken her har jeg vært så kvalm så føler jeg har småsist hele dagen for å holde kvalmen unna :/ og desverre svært lite av det er sunt. Så når jeg i utgangspunktet legger på meg bare av å lukte på en sjokolade så er jeg redd hva dette har å si for vekta :/ :O![]()