Gårdsdrøm
Betatt av forumet
Vann?Skjønner ikke hvordan det er mulig, fra mandag og til i dag viser vekten +1.7 kg
På bare tre dager... og jeg har ikke hatt noe spesielt usunt kosthold heller...
Er 5 uker i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vann?Skjønner ikke hvordan det er mulig, fra mandag og til i dag viser vekten +1.7 kg
På bare tre dager... og jeg har ikke hatt noe spesielt usunt kosthold heller...
Er 5 uker i dag
Har det nesten likt som deg. Er 5 mnd på vei og bare gått opp 2 kg ca. Det gjør meg litt engstlig.Jeg er 4 mnd på vei, og har ikke lagt på meg et gram.. Er dette farlig?
Nei, vi er jo forskjellige da. Og også alle svangerskapHehe... jeg la på meg 25 sist jeg også. 20 av dem har jeg ennå :/ så her skal det ikke mange kilo på denne gangen![]()
Ja, var hos jordmor i går, jeg har gått opp 1,1 kgHar det nesten likt som deg. Er 5 mnd på vei og bare gått opp 2 kg ca. Det gjør meg litt engstlig.
Men nå fra uke 20 har jeg merka at jeg har strekk (i livmoren) omtrent hver dag.Så mulig man kommer inn i en voksetid med spent/hard mage periode
Hvor alt vokser og man går mer opp i vekt
![]()
Jeg gikk opp 16 kg forrige svangerskap, men alt er borte og jeg var tilbake på 47kg i juni. Er litt under det nå, men det ser ut som jeg har gått opp pga oppblåst mage!! Vil si jeg har et sunt kosthold og ingen brus, pottis eller godis (måtte ha sursild her om dagen da!), men er nok amming og timeslange trilleturer som gjør at vekta er stabil/lavere enn ved starten![]()
Så flink du er! Hvor høy er du i utgangspunktet?
Har sykt lyst på surt jeg da.. Fysj, men har svært dårlig matlyst og en kvalme fra djevelen! Helt ødelagt om dagen. Sykemeldt også. Du er fra Drammen?![]()