Vekt +/-, uke for uke

• Trådstarter Trådstarter Baaabyyy2018
  • Opprettet Opprettet
Skjønner ikke hvordan det er mulig, fra mandag og til i dag viser vekten +1.7 kg
På bare tre dager... og jeg har ikke hatt noe spesielt usunt kosthold heller... :(
Er 5 uker i dag
Vann?

Jeg er 4 mnd på vei, og har ikke lagt på meg et gram.. Er dette farlig?
Har det nesten likt som deg. Er 5 mnd på vei og bare gått opp 2 kg ca. Det gjør meg litt engstlig. :rolleyes:

Men nå fra uke 20 har jeg merka at jeg har strekk (i livmoren) omtrent hver dag. :confused:Så mulig man kommer inn i en voksetid med spent/hard mage periode :p Hvor alt vokser og man går mer opp i vekt:)

Har lagt på meg er par kilo, men føler alt ligger i brystene, de er så sinnsykt ømme og store! :eek:Og jeg er bare 9 uker på vei.

Minus en halvkilo siden sist uke her, men det er nok pga et par feriekiloer som driver og kommer av ;)

Hehe... jeg la på meg 25 sist jeg også. 20 av dem har jeg ennå :/ så her skal det ikke mange kilo på denne gangen ;)
Nei, vi er jo forskjellige da. Og også alle svangerskap :p så jeg vil ikke ha mer enn 25 denne gangen!! :p

Har det nesten likt som deg. Er 5 mnd på vei og bare gått opp 2 kg ca. Det gjør meg litt engstlig. :rolleyes:

Men nå fra uke 20 har jeg merka at jeg har strekk (i livmoren) omtrent hver dag. :confused:Så mulig man kommer inn i en voksetid med spent/hard mage periode :p Hvor alt vokser og man går mer opp i vekt:)
Ja, var hos jordmor i går, jeg har gått opp 1,1 kg :P

Jeg er 7+4, og har nå gått ned (!) 2 kilo... :( Har vært så uggen og kvalm, så matlysta har ikke helt vært tilstede. Kiloene går ned, til tross for at magen og brystene har blitt større.. Så håper legen har noen gode tips når jeg drar dit. Jeg hadde gledet meg til å vokse i takt med babyen. Har alltid vært tynn og liten.

Jeg gikk opp 16 kg forrige svangerskap, men alt er borte og jeg var tilbake på 47kg i juni. Er litt under det nå, men det ser ut som jeg har gått opp pga oppblåst mage!! Vil si jeg har et sunt kosthold og ingen brus, pottis eller godis (måtte ha sursild her om dagen da!), men er nok amming og timeslange trilleturer som gjør at vekta er stabil/lavere enn ved starten :)

Jeg gikk opp 16 kg forrige svangerskap, men alt er borte og jeg var tilbake på 47kg i juni. Er litt under det nå, men det ser ut som jeg har gått opp pga oppblåst mage!! Vil si jeg har et sunt kosthold og ingen brus, pottis eller godis (måtte ha sursild her om dagen da!), men er nok amming og timeslange trilleturer som gjør at vekta er stabil/lavere enn ved starten :)

Så flink du er! Hvor høy er du i utgangspunktet?

Har sykt lyst på surt jeg da.. Fysj, men har svært dårlig matlyst og en kvalme fra djevelen! Helt ødelagt om dagen. Sykemeldt også. Du er fra Drammen? :-)

Så flink du er! Hvor høy er du i utgangspunktet?

Har sykt lyst på surt jeg da.. Fysj, men har svært dårlig matlyst og en kvalme fra djevelen! Helt ødelagt om dagen. Sykemeldt også. Du er fra Drammen? :-)

Jeg er liten, kun 1.53 :D så helt normal BMI! Sært med denne kvalmen altså. Håper det hjelper å komme i 2.trimester og morkaka kan ta over litt av hormonproduksjon :)

Jeg er fra Tønsberg, men har bodd i Drammen i 7 år :)

8 uker og jeg svinger opp og ned i vekt foreløbig. Idag var det minus 300 gram.
Ikke supertynn i utganspunktet, så håper jeg slipper å gå opp så mye. :)

Har ikke vekt, så aner ikke. Men mistenker litt opp, spiser tidvis som en hest (føler jeg), så det er vel helst det :D

Fy f... dette har ikkje vore ei kjekk veka. Nesten alt har komt opp igjen. Eg har gått frå 68.1 kg i slutten av sist veka til 64,8 kg i går. Og no har eg blitt febersyk i tillegg!! Blææ!

-1 kg, og jeg er ikke kvalm :P Sånn er det når man går fra ferie til hverdag ;)

Ingen endring i vekta 8+3! :gen014 Alle de andre sv.skapene har jeg gått opp mange kilo de første ukene :)

Back
Topp