Jeg veide meg 5 dager etter fødsel. Da veide jeg 1 kg mindre enn da jeg ble gravid. Har ikke veid meg igjen etter det (2 uker siden fødsel i dag), men jeg ser at kroppen går tilbake. Bare litt slapp i "skinnet" enda ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk mensen noen uker (3-4?) etter at renselsen var over til tross for fullamming med mine.Nei, det er vel ikke alltid man går ned i vekt selv om man ammer. Vet bare at mange gjør det, og håpte det var arvelig siden min mor tok av mye både når hun ammet min bror og jegDet kjipeste med ikke å fullamme er jo at jeg fikk mensen i går. Har vært så deilig å slippe det, og håpte den ikke kom tilbake på flere måneder..
det varierer sikkert veldig fra person til person. Hadde håpet å slippe det på en stund, men...Jeg fikk mensen noen uker (3-4?) etter at renselsen var over til tross for fullamming med mine.
Huff! Men det er jo meningen å ta det med ro en stund nå!!!Magen er krympet ganske bra faktisk. Har gått ned 7-8 kg siden fødsel. 8 dager siden. Men har enda 6 igjen. Men går bedre ned denne gangen enn tidligere faktisk ☺ usikker på når jeg får begynt å trille ordentlig da bekkenet ble skikkelig ille igjen etter vi kom hjem![]()
Ja jeg har ingen planer om å styre for mye. Men kunne tenkt meg å gå trilletur. Men d går ikke endaHuff! Men det er jo meningen å ta det med ro en stund nå!!!
Ja, ser også frem til bedre form. Postkassen er eneste turmål her om dagen!! Men det er meldt sol i nesten hele landet i påsken så jeg har Kun tenkt å sette meg i solveggen...!Ja jeg har ingen planer om å styre for mye. Men kunne tenkt meg å gå trilletur. Men d går ikke endaveldig glad sambo er hjemme denne uken, så håper eg kroppen er bedre neste når d er hverdag igjen
![]()
Slapp i skinnet ja, hehe, det er jeg og!Jeg veide meg 5 dager etter fødsel. Da veide jeg 1 kg mindre enn da jeg ble gravid. Har ikke veid meg igjen etter det (2 uker siden fødsel i dag), men jeg ser at kroppen går tilbake. Bare litt slapp i "skinnet" enda ;-)
Ja, det er helt fantastisk hvor deilig det er å kunne springe opp trappa uten å miste pusten...! Helt enig, føler meg i toppform ift å være høygravid.Når alt vannet var ute av kroppen (ca. en og en halv uke etter fødsel) var jeg tilbake til samme vekt som før graviditet. Fikk aldri så veldig stor mage, bare sinnsykt mye vann i kroppen (spesielt i føtter, legger, hender og til slutt ansikt/hals).
Hadde jo store planer om å fullamme så jeg kunne gå ned noen ekstra kilo, siden jeg har noen for mye til vanlig, men dessverre fikk jeg jo aldri nok melk til det.. Det er likevel sinnsykt deilig å kunne bevege seg normalt igjen uten å puste og pese, og uten all ekstra vekt. Føler meg nesten som en toppidrettsutøver nå![]()
Jøss! Pass på deg selv nå da så du ikke forsvinner heltGikk opp 6kg i sv.skapet, nå 23 dager senere har jeg gått ned 15 kg. Ammer ikke så puppene er borte! Hehe.. Men det er magen også så jeg er storfornøyd!![]()
Har nok å ta av så går nok braJøss! Pass på deg selv nå da så du ikke forsvinner helt![]()
Har nok mistet en del muskler siste trimester jeg også... Skal bli bra å stramme opp litt igjen!!Gikk opp ca 10 kg. Nå, 24 dager etter fødsel har jeg gått ned 11 kg. Mindre muskler pga et tungt svangerskap, så forsatt en del fett jeg skulle hatt bort. Noen kg med fett mindre hadde gjort seg!
Har nok mistet en del muskler siste trimester jeg også... Skal bli bra å stramme opp litt igjen!!
Ja, er ikke klar for å reise fra henne. Har startet med pushup på gulvet.Ja, blir godt å komme i gang! Har ikke fått begynt med trening igjen her.. Er ikke helt klar for å forlate lille prinsessa så lenge for å trene. Fr begynde med enkle øvelser hjemme tror jeg![]()