Vekt og BMI slankekrigen høsten 14 med start 12. sept.

Vi har jo pleid å lagt det inn i den veietråden. Men tror ikke det har vært noe krav. Heller bare til egen føring for å se at det går på ned :p den e jo ikkje blitt tatt med i noe vurdering etter det eg kan huske :) men stemmer at velta må legges inn med 4 desimaler bak komma :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Altså prosenten ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har jo pleid å lagt det inn i den veietråden. Men tror ikke det har vært noe krav. Heller bare til egen føring for å se at det går på ned :p den e jo ikkje blitt tatt med i noe vurdering etter det eg kan huske :) men stemmer at velta må legges inn med 4 desimaler bak komma :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Kanskje det var prosentvis nedgang som måtte leggast inn med mange desimalar ja. Der ser du. Kanskje eg kan slutte å tenke på det. Kanskje.
 
Kanskje det var prosentvis nedgang som måtte leggast inn med mange desimalar ja. Der ser du. Kanskje eg kan slutte å tenke på det. Kanskje.

Ja, da e derfor eg seie da ikkje e så masse å stressa med. For da har ingen ting med utfallet å gjer for krigen sin del hvertfall ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff,da var runden på vekta tatt, hardt med sommer!

Vel, vekt nå er 69,9 og bmi 23,63!

Gleder meg til å komme igang nå,håper å få med sambo her hjemme også, ikke så enkelt å drive med slanking alene har jeg merka!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vekt: 73,4
BMI: 27,6

Ai ai, vært alt for sløv i det siste ja. Skal til Brasil i midten av oktober, og MÅ bare gå ned litt til dess!
 
Vekt: 87
BMI: 34.9
 
Vekt: 87
BMI: 34.9

Supert at du og blei med :) 12 sept skal vi melde inn ny vekt. Den skal være fra om mårningen. Kommer info inne på forumet når det nærmer seg litt mer :) kan være lurt å legge forumet på favoritta så får du varsler når det kommer nye tråder :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Supert at du og blei med :) 12 sept skal vi melde inn ny vekt. Den skal være fra om mårningen. Kommer info inne på forumet når det nærmer seg litt mer :) kan være lurt å legge forumet på favoritta så får du varsler når det kommer nye tråder :)


Sent from my iPhone using BV Forum


Okei, ska gjør det :)
 
Altså på kakkulatoren fikk jeg ikke bruke desimaler. Men du skal vel ha ny vekt den 12 Sep? HJeeeeelp da slenger jeg meg ut i det 118.2 kilo og bmi 42.82. :-/ Har vært min andre gang på kurs på overvektsklinikken nå, så blir en veldig spennende høst. Går for 2 sifret innen nyttår. :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Altså på kakkulatoren fikk jeg ikke bruke desimaler. Men du skal vel ha ny vekt den 12 Sep? HJeeeeelp da slenger jeg meg ut i det 118.2 kilo og bmi 42.82. :-/ Har vært min andre gang på kurs på overvektsklinikken nå, så blir en veldig spennende høst. Går for 2 sifret innen nyttår. :-D


Sent from my iPhone using BV Forum

Bmi'en e bare for å dele inn rettferdige lag. Så har ikke noe å si for krigen videre sånn sett. Så går helt bra med ca tall. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heheh, kakkulator er visst det nye..;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Då mangle eg bare vekt frå 11 stk. Det begynner å komme seg :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra:) Håper vi får med noen flere:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vekt 89 kg
Bmi 30


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp