Vekt og BMI slankekrigen høsten 14 med start 12. sept.

Jepp! :D


Sent from my iPhone using BV Forum

Flott. Har ikkje sett deg innpå her så blei litt bekymra for at du hadde gløymt da ;) inne på forumet e vi delt opp i lag og e begynt skravlinga ;) kom inn å skravla med oss. :D detta blir gøy. :D ligg forresten ulike info tråda ute no og :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Flott. Har ikkje sett deg innpå her så blei litt bekymra for at du hadde gløymt da ;) inne på forumet e vi delt opp i lag og e begynt skravlinga ;) kom inn å skravla med oss. :D detta blir gøy. :D ligg forresten ulike info tråda ute no og :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke glemt det, har hatt det i bakhodet, men tenkt at det ikke skjedde så mye her før imorgen. :p Nå skal jeg henge med!


Sent from my iPhone using BV Forum

Flott at du minner folk på det! :)
 
Har ikke glemt det, har hatt det i bakhodet, men tenkt at det ikke skjedde så mye her før imorgen. :p Nå skal jeg henge med!


Sent from my iPhone using BV Forum

Flott at du minner folk på det! :)

Har sendt noen PM også, men der va det ikke noe respons. Så no prøvde eg en siste forsøk på quoting :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lagene er klare. Så var det så mangen som ikke hadde vært innom. Så no blei eg litt bekymra for om dåke hadde gløymt da. Inne på forumet e det skravletråder og info tråder ;) sleng deg på skravlinga. Kjekt å ha deg og med :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei da, ingen fare, har det i kalenderen min. Advarte mannen tidligere i dag om at nå blir det strenge regimer fremover!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ja. Leveres med en gang jeg står opp!


Sent from my iPhone using BV Forum

Supert :D vi hadde ikkje sett deg her inne enda :) hvis du ser på forumet så e vi begynt skravlinga på lagene og det ligger ulik info tråder ute :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Supert :D vi hadde ikkje sett deg her inne enda :) hvis du ser på forumet så e vi begynt skravlinga på lagene og det ligger ulik info tråder ute :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Har ikke vært aktiv fordi vi er på ferie, men er hjemme igjen til tirsdag. Og da har vi et litt mer stabilt nett. Så da blir det mere skravling:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vekt: 78,8
BMI: 24,1
 
Last edited:
Back
Topp