Vekt og BMI slankekrigen høsten 14 med start 12. sept.

Vekt: 69
Bmi: 25,04

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Vekt : 93
Bmi : 31,44

Lånte vekten hos en venninne som sa den var for mye, så må gå til innkjøp av en vekt. Hvor får jeg kjøpt det? Mulig vekten ikke er riktig :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Vekt : 93
Bmi : 31,44

Lånte vekten hos en venninne som sa den var for mye, så må gå til innkjøp av en vekt. Hvor får jeg kjøpt det? Mulig vekten ikke er riktig :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Jeg kjøpte en helt grei vekt på expert når forrige krig startet opp:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bor i Sverige, og har ingen expert her i nærheten :(


Sent from my iPad using BV Forum
 
Bor i Sverige, og har ingen expert her i nærheten :(


Sent from my iPad using BV Forum

Eg kjøpte min på applestore. En som du får vekt, bmi, fettprosent inn på appen :p :) men dog litt dyr :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Wow :) hva kostet den? Hvordan får man målt fettprosenten?

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Det e sånne sensorer i vekta som måler fettprosent og puls automatisk etter den måler kg ;) så legger det seg inn i en sånn app som hører til. Så viser den nedgangsakalaen din og hvor på skalaen du egentlig skal ligge. :) veeeldig grei. Angrer ikke et sek på at eg kjøpte den. Den koster 1390 kr den typen eg kjøpte. Med gratis levering. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det e sånne sensorer i vekta som måler fettprosent og puls automatisk etter den måler kg ;) så legger det seg inn i en sånn app som hører til. Så viser den nedgangsakalaen din og hvor på skalaen du egentlig skal ligge. :) veeeldig grei. Angrer ikke et sek på at eg kjøpte den. Den koster 1390 kr den typen eg kjøpte. Med gratis levering. :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Og den kjenner igjen personene. Så du kan ha brukere for hele familien ;) så legger den din vekt inn på deg og de andre på sine brukere ;) smart sak :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vekt: 92,8 kg
BMI: 28,7

Jeg er klar for å begynne nååå, huff!!:p
 
Vekt: 103 kg
BMI: 34,41

Men i slankekrigen bør vi kanskje rekne ut BMI sjølv, eller bruke ein kalkulator der ein får skrive inn meir nøyaktig enn berre heile kilo? Det er jo forskjell om ein har gått ned nokre hundre gram. Eller kanskje det berre er meg som ikkje får til å skrive inn desimaler i vektfeltet?
 
Vekt: 103 kg
BMI: 34,41

Men i slankekrigen bør vi kanskje rekne ut BMI sjølv, eller bruke ein kalkulator der ein får skrive inn meir nøyaktig enn berre heile kilo? Det er jo forskjell om ein har gått ned nokre hundre gram. Eller kanskje det berre er meg som ikkje får til å skrive inn desimaler i vektfeltet?

ein kan bruke desimaler på den kalkulatoren eg la ut, Men uansett so e det virkelig ikkje så nøye. Eg skal berre bruka bmi`en til å lage noe lunde rettferdige lag.. og bmi`en kjem sikkert te å forandra seg hos mangen fram te 31 august. Men så nøye kan vi virkelig ikkje væra.. :)
 
ein kan bruke desimaler på den kalkulatoren eg la ut, Men uansett so e det virkelig ikkje så nøye. Eg skal berre bruka bmi`en til å lage noe lunde rettferdige lag.. og bmi`en kjem sikkert te å forandra seg hos mangen fram te 31 august. Men så nøye kan vi virkelig ikkje væra.. :)
Jo, eg får desimaler på bmi-en, men eg får ikkje til å legge inn f.eks. om eg veier 103,5 kg. Berre 103 eller 104. Akkurat no er det ikkje vesentlig, men i krigen må det jo vere meir nøyaktig. Får du til å skrive inn vekt f.eks. 65,4 kg på denne kalkulatoren http://www.bmi-kalkulator.no/ ?
 
Jo, eg får desimaler på bmi-en, men eg får ikkje til å legge inn f.eks. om eg veier 103,5 kg. Berre 103 eller 104. Akkurat no er det ikkje vesentlig, men i krigen må det jo vere meir nøyaktig. Får du til å skrive inn vekt f.eks. 65,4 kg på denne kalkulatoren http://www.bmi-kalkulator.no/ ?

Men vi bruke ikkje bmi'en til noe i krigen. Det e bare hvis folk ønsker å føre den for å se på. Er ikke noe krav til å rekne den hver uke :) da e det bare prosentvis ut i fra kg. Eg la inn 93,9 på kalkulatoren og får opp 32,11 legger eg inn 93 får eg bmi på 31,8. I mine øyner ser den ganske presis ut.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vekt: 109 kg
BMI: 37.28

Drømmer gjør det enklere å være positiv ❤
 
Vekt: 103 kg
BMI: 34,41

Men i slankekrigen bør vi kanskje rekne ut BMI sjølv, eller bruke ein kalkulator der ein får skrive inn meir nøyaktig enn berre heile kilo? Det er jo forskjell om ein har gått ned nokre hundre gram. Eller kanskje det berre er meg som ikkje får til å skrive inn desimaler i vektfeltet?
Jeg får heller ikke skrevet nøyaktig vekt, bare hele tall uten desimaler.
 
Back
Topp