Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte en helt grei vekt på expert når forrige krig startet oppVekt : 93
Bmi : 31,44
Lånte vekten hos en venninne som sa den var for mye, så må gå til innkjøp av en vekt. Hvor får jeg kjøpt det? Mulig vekten ikke er riktig
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Bor i Sverige, og har ingen expert her i nærheten
Sent from my iPad using BV Forum
Wow hva kostet den? Hvordan får man målt fettprosenten?Eg kjøpte min på applestore. En som du får vekt, bmi, fettprosent inn på appen men dog litt dyr
Sent from my iPhone using BV Forum
Wow hva kostet den? Hvordan får man målt fettprosenten?
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Det e sånne sensorer i vekta som måler fettprosent og puls automatisk etter den måler kg så legger det seg inn i en sånn app som hører til. Så viser den nedgangsakalaen din og hvor på skalaen du egentlig skal ligge. veeeldig grei. Angrer ikke et sek på at eg kjøpte den. Den koster 1390 kr den typen eg kjøpte. Med gratis levering.
27,5 kg?
Vekt: 103 kg
BMI: 34,41
Men i slankekrigen bør vi kanskje rekne ut BMI sjølv, eller bruke ein kalkulator der ein får skrive inn meir nøyaktig enn berre heile kilo? Det er jo forskjell om ein har gått ned nokre hundre gram. Eller kanskje det berre er meg som ikkje får til å skrive inn desimaler i vektfeltet?
Jo, eg får desimaler på bmi-en, men eg får ikkje til å legge inn f.eks. om eg veier 103,5 kg. Berre 103 eller 104. Akkurat no er det ikkje vesentlig, men i krigen må det jo vere meir nøyaktig. Får du til å skrive inn vekt f.eks. 65,4 kg på denne kalkulatoren http://www.bmi-kalkulator.no/ ?ein kan bruke desimaler på den kalkulatoren eg la ut, Men uansett so e det virkelig ikkje så nøye. Eg skal berre bruka bmi`en til å lage noe lunde rettferdige lag.. og bmi`en kjem sikkert te å forandra seg hos mangen fram te 31 august. Men så nøye kan vi virkelig ikkje væra..
Jo, eg får desimaler på bmi-en, men eg får ikkje til å legge inn f.eks. om eg veier 103,5 kg. Berre 103 eller 104. Akkurat no er det ikkje vesentlig, men i krigen må det jo vere meir nøyaktig. Får du til å skrive inn vekt f.eks. 65,4 kg på denne kalkulatoren http://www.bmi-kalkulator.no/ ?
Jeg får heller ikke skrevet nøyaktig vekt, bare hele tall uten desimaler.Vekt: 103 kg
BMI: 34,41
Men i slankekrigen bør vi kanskje rekne ut BMI sjølv, eller bruke ein kalkulator der ein får skrive inn meir nøyaktig enn berre heile kilo? Det er jo forskjell om ein har gått ned nokre hundre gram. Eller kanskje det berre er meg som ikkje får til å skrive inn desimaler i vektfeltet?