Vekt etter fødsel

Opp 20 og har gått ned 10. Lite aktivitet og mye sjokolade ... må skjerpe meg.

Vi prøver på nytt, og det har gått bra hittil ! Han viser henne masse kjærlighet, og jeg tar masse bilder av de tilfelle han blir borte igjen. ( kommer nok til å ta litt tid før jeg stoler helt på at han virkelig vil det her)

Så bra. :) Ja, han må virkelig jobbe for det. Du er ganske raus, da, for jeg vet ikke om jeg hadde klart å gitt han en ny sjanse etter det han gjorde. ;) Men godt mulig jenta deres kan hjelpe på situasjonen. :)

Så bra. :) Ja, han må virkelig jobbe for det. Du er ganske raus, da, for jeg vet ikke om jeg hadde klart å gitt han en ny sjanse etter det han gjorde. ;) Men godt mulig jenta deres kan hjelpe på situasjonen. :)
Han må bevise ting nå, for dette er siste gangen han får en sjangse! Ja jeg er vel egentlig litt dum...men håper dumheten kan bli noe positivt denne gangen.

Han må bevise ting nå, for dette er siste gangen han får en sjangse! Ja jeg er vel egentlig litt dum...men håper dumheten kan bli noe positivt denne gangen.

Dum var vel litt strengt å si. ;)
Jeg håper det går bra denne gangen for det bør være den siste sjansen han trenger.

Back
Topp