Vekt etter fødsel

Gått ned 10 av 13 kg. Men har 10-15kg for mye i utgangspunktet også da som helst skal slites av

Gikk opp 9 kg, har nå gått ned 10. Har ingenting å gå på som undervektig, men spiser masse så vet ikke helt hvordan jeg skal holde vekta.. :/

Gikk opp 25 kilo og har kun gått ned 10... Føler meg ikke vel i min egen kropp så fra uken av må jeg begynne å trene litt samt spise mindre!

gått ned 7 av 13kg 6dager etter fødsel :)
resten ligger på lår og pupper.. misstenker litt vann også da ringene ikke passer enda :/

Gått ned 10 av 23 kilo :) noe mer vil jeg ikke gå ned, har faktisk begynt å gå opp igjen ;)

Jeg gikk opp 8,5 kg. Er i null nå. Enn så lenge! Mye snop går inn her.
Og så har jeg så dilla på cashewnøtter! Skulle tro jeg fortsatt var gravid. :O

Jeg gikk opp 8,5 kg. Er i null nå. Enn så lenge! Mye snop går inn her.
Og så har jeg så dilla på cashewnøtter! Skulle tro jeg fortsatt var gravid. :O

Haha sånn er det her og ;-) tror hjernen ennå er innstilt på "gravid", og jeg føler da at jeg fortjener ennå mer mat enn jeg trenger;-o og cashewnøtter er en altfor stor avhengighet ;-)

Haha sånn er det her og ;-) tror hjernen ennå er innstilt på "gravid", og jeg føler da at jeg fortjener ennå mer mat enn jeg trenger;-o og cashewnøtter er en altfor stor avhengighet ;-)

Godt å høre at jeg ikke er alene. ;)
Hehe, ja, jeg ammer, så jeg bruker det som en unnskyldning når fornuften min sier "herregud, skal du saumfare skapene nå igjen??". :P
Cashewnøtter er jo så godt! Én neve i slengen er jo ikke nok. :P

Jeg gikk opp 19 kg og har gått ned10 nå 5 dager etter fødsel. Skruuuubbsulten og spiser hele dagen lang så det stopper nok snart opp...

Jeg gikk opp 5,7 kg, gått ned 7,3 nå 8 dager etter fødsel.

Nå har vekta begynt å gå opp igjen, så nå er det skjerpings. Ammer, så kommer nok uansett til å spise godt. Men må slutte med alt det usunne jeg stapper i meg.

5 dager siden fødsel.
Gikk opp 9-10 kg, men var undervektig fra før.
Bare gått ned ett par kg, men fornøyd med det. Vil ikke bli for tynn under amming. :-)

Å. :/ Håper det ikke går så lang tid, da.
Hvordan går det å være alene med baby forresten? Har barnefaren sett henne?
Vi prøver på nytt, og det har gått bra hittil ! Han viser henne masse kjærlighet, og jeg tar masse bilder av de tilfelle han blir borte igjen. ( kommer nok til å ta litt tid før jeg stoler helt på at han virkelig vil det her)

Gikk opp 7-8 kg tror jeg. Alt er borte +1 kg. Får håpe resten holder seg på! 4 uker siden fødsel til fredag:)

Back
Topp