Gått ned 10 av 13 kg. Men har 10-15kg for mye i utgangspunktet også da som helst skal slites av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk opp 30 kg ( de kg fra 20-30 var kun vann ) har gått ned 17 kg på 2 uker.
Jeg gikk opp 8,5 kg. Er i null nå. Enn så lenge! Mye snop går inn her.
Og så har jeg så dilla på cashewnøtter! Skulle tro jeg fortsatt var gravid. :O
Haha sånn er det her og ;-) tror hjernen ennå er innstilt på "gravid", og jeg føler da at jeg fortjener ennå mer mat enn jeg trenger;-o og cashewnøtter er en altfor stor avhengighet ;-)
Jepp, det er de! Men fortsatt ingen følelse i fingrene, så blir litt klundring med flaskene til mini innimellom.Hvordan er det med hevelsene nå? Helt borte eller?
Jepp, det er de! Men fortsatt ingen følelse i fingrene, så blir litt klundring med flaskene til mini innimellom.
Det var det jeg også trodde, men legen sa det kunne ta tid...:-/Så bra hevelsen er borte. Burde ikke følelsen være tilbake?
Det var det jeg også trodde, men legen sa det kunne ta tid...:-/
Vi prøver på nytt, og det har gått bra hittil ! Han viser henne masse kjærlighet, og jeg tar masse bilder av de tilfelle han blir borte igjen. ( kommer nok til å ta litt tid før jeg stoler helt på at han virkelig vil det her)Å. :/ Håper det ikke går så lang tid, da.
Hvordan går det å være alene med baby forresten? Har barnefaren sett henne?