Vekt etter fødsel

Crispo<3

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Hvordan ligger dere ann med vekt etter fødsel? :)

Jeg gikk opp ca 17, gikk ned 13 ca første uka.

Nå har jeg gått opp 2 kg :(
Siden jeg må gjør alt med alle 3 barna og hus spiser jeg noe raskt her og der. Å mye sjokolade, skal ta meg selv i nakken å planlegge litt måltider, men er ikke lett :)

Jeg har gått ned 9 av 11 kg. De siste to ser ikke ut til å bli borte.

Jeg spiser MYE snop, har lyst på mat og snop heeeele tiden! :/

Gått ned 9 av 13 kg..

Gått ned 11 av 15 kg. De forsvant et par dager etter fødsel :) de siste fire legger jeg egentlig ikke merke til (var ganske godt trent før jeg ble gravid), regner med de går bort når jeg kan begynne å trene igjen eller med ammingen:)

Jeg gikk opp 6 kg og har gått ned 10 kg! Har ikke slanket meg, men blir lite mat i løpet av en dag..

La på meg 16 kg og har gått ned 12!!! 6 uker siden fødsel nå... Og har 4 kg igjen til startvekt.. Har stått stille i noen uker... Sikkert fordi jeg spiser nye godis og sjokkis! :( må skjerpe meg!!!

Gikk opp 18, gått ned 14 :) stått stille noen uker nå så ser ut som de 4 siste må trenes vekk :p 5 uker siden fødsel i dag :)

Jeg gikk opp 25 (!!!) kg, og i dag er det 11 dager siden KS, men siden vi fortsatt er innlagt på nyfødtintensiv og jeg ikke har fått vært hjemme enda så vet jeg ikke hva jeg veier nå.

Men har i allfall mistet alt vannet og krageben/andre ben er kommet til syne igjen. Mistenker at hele situasjonen vi står i har gjort at vekten har gått raskere ned enn den ellers ville.

Eg gikk opp 6 kg også ned 10 :-)

Gått ned 12 av 17 kg, er 2 uker siden fødsel. Magen er allerede flat igjen :-D

Jeg gikk opp 15 kilo, har gått ned 21 kilo :-o
Tre uker siden fødsel i dag.
Er nok en sammenheng med at jeg ikke hadde matlyst første uken etter fødsel, og at jeg er litt dårlig på å spise.
Veier 10-15 kilo mer enn hva som er bra for meg, så jeg er ikke så bekymret ;-)

Gikk opp 14,5 og har gått ned 10 :) 3 uker siden fødsel. Har null matlyst..

Gikk opp 4 kg, og gikk ned 10 kg i løpet av en ukes tid. Stått stille etter det, 3 uker siden fødselen nå.

Gikk opp ca 13, og har gått ned litt over 10 kg. 19 dager siden fødsel.vil gjerne beholde de 2-3 siste kiloene da jeg er litt for tynn. Men lillebror er glupsk, så de forsvinner nok alikavel .

Gikk opp 30 kg ( de kg fra 20-30 var kun vann ) har gått ned 17 kg på 2 uker.

Gått ned 11 av 18 kilo, snart 5 uker siden fødsel

Gått ned 13 av 19 kg. Spiser ikke spesielt mye ila.en dag og null godis, men virker som at vekten har stagnert litt. Prinsen er fire uker idag. Tar vektøkningen med knusende ro. Skal tilbake til vekten jeg hadde før graviditeten, men alt til sin tid ;) Var normalvektig fra før og kiloene har fordelt seg jevt, så ikke lett for andre å se uansett :)

10 av 16 her .. 14 dager siden fødsel. Vekten har stådd stille i en uke!! Ser at det fortsatt er vann igjen i kroppen. Blir spennende å se framover. Spiser jo som en hest:-o konstant sulten, men klarer å holde meg unna snopeskuffa, selv om det er vanskelig :-S

Back
Topp