Vektøkning

Haha! Jeg ble også overrasket på vekta i dag :hilarious: Det fins offisiell anbefalt ca vektøkning basert på BMI, men er jo ikke alltid man kan gjøre noe med det. Det jeg "bør" legge på meg som undervektig virker umulig :smiley-ashamed004 Så jeg er bare glad jeg har gått opp jevnt hele veien nå, og på god vei til å legge på meg mer enn sist! Hjelper virkelig å være lite kvalm og mye sulten (var motsatt sist) :happy:
Så bra, det høres så deilig ut! Heldigvis vært lite kvalm jeg og :love017

Bikka 10 kg allerede, og nå går vekta raskt oppover :bag: :dead: får håpe den stagnerer litt på slutten.. ikke fordi jeg er redd for å ikke gå ned igjen, for det vet jeg at jeg gjør fort med amming - men blir jo så tungt for beina! Allerede MASSE åreknuter ...

Bikka 10 kg allerede, og nå går vekta raskt oppover :bag: :dead: får håpe den stagnerer litt på slutten.. ikke fordi jeg er redd for å ikke gå ned igjen, for det vet jeg at jeg gjør fort med amming - men blir jo så tungt for beina! Allerede MASSE åreknuter ...
Samme her, veide 11 kg mer hos jordmor i dag.. og jeg veide ikke mye fra før, så ser jo ut som jeg bare har svulmet opp

25+0 og over 5 kg over startvekt nå

25+6 og opp 4 kg. Har generelt vansker med å legge på meg og magen er ikke spesielt stor enda heller. Håper bare jeg legger på meg nok med tanke på å ha litt reserve til ammingen. Spiser ganske mye.

25+6 og opp 4 kg. Har generelt vansker med å legge på meg og magen er ikke spesielt stor enda heller. Håper bare jeg legger på meg nok med tanke på å ha litt reserve til ammingen. Spiser ganske mye.
Jeg hadde ihvertfall masse melk til tross for undervekt! Men beholdt blå resept på næringsdrikker som jeg fikk i starten av graviditeten til ut ammeperioden, var kjekt å ha siden jeg ikke spiser så mye. Har ikke trengt det denne graviditeten, så satser på at det går enda bedre denne gangen :happy:

Er i uke 29+ 0 og vekten er bare gått opp 4,4 kg

Første svangerskap gikk vekten opp ca 17 kg
Og andre svangerskap ca 14 kg

Er i uke 29+ 0 og vekten er bare gått opp 4,4 kg

Første svangerskap gikk vekten opp ca 17 kg
Og andre svangerskap ca 14 kg
Nesten nøyaktig det samme her, er i uke 29+0 og har gått opp ca. 4 kg. (Varierer litt fra dag til dag).
Meeeen jeg var rimelig tjukk på forhånd, så 4 kg. er nok i massevis foreløpig :smiley-bounce022

30+6 lagt på meg 7 kg hittil. Men forje svangerskap la jeg på meg totalt 27 kg i hele svangerskapet. Så man er forskjellig. No er det enda 9 uker igjen ×/-, på meg men tror ikke jeg legger på meg 20 kg til.

Nesten nøyaktig det samme her, er i uke 29+0 og har gått opp ca. 4 kg. (Varierer litt fra dag til dag).
Meeeen jeg var rimelig tjukk på forhånd, så 4 kg. er nok i massevis foreløpig :smiley-bounce022
Her e eg litt på motsatt, ikke så mange kilo fra før så kunne godt gått opp litt mer. Men det kommer sikkert, føler meg tung når jeg beveger meg allerde så litt positivt og noe negativt. Men vil ha litt å gå på etter fødsel og :bag: :angelic:

Back
Topp