Vektøkning

15+5, gikk opp endel helt i starten da jeg hadde skikkelig hungersnød. Den siste måneden har jeg såvidt hatt appetitt, og har gått ned det meste igjen.. Totalt vektoppgang per i dag er 400g. Gikk opp 5 kg begge mine forrige svangerskap. :Heartpink

15+5, gikk opp endel helt i starten da jeg hadde skikkelig hungersnød. Den siste måneden har jeg såvidt hatt appetitt, og har gått ned det meste igjen.. Totalt vektoppgang per i dag er 400g. Gikk opp 5 kg begge mine forrige svangerskap. :Heartpink
Samme her! Gikk opp 5 kg de første ukene, men har nå gått ned 3 kg :p Er ikke like sulten lenger, så det gir jo mening. Samtidig har jeg verdens fineste jordmor som sa at jeg aldri ville bli møtt med kritikk eller noe negativt om vektøkningen skulle fortsatt som den gjorde i starten:Heartred Blir spennende og se hva jeg ender opp på til slutt.

14+2 og fortsatt 1 kg opp.

Jeg har godt opp så mye at jeg ikke tørr gå på vekta, har spist kontinuerlig for å holde kvalmen borte :(. Ser det på kroppen, vertfall 15 kg. Jeg er 16 uker nå. var ca. 63 kg før jeg ble gravid.

Jeg har godt opp så mye at jeg ikke tørr gå på vekta, har spist kontinuerlig for å holde kvalmen borte :(. Ser det på kroppen, vertfall 15 kg. Jeg er 16 uker nå. var ca. 63 kg før jeg ble gravid.
Håper kvalmen gir seg snart og at du da ser at det flater litt ut. Men husk at man fort kan se både ti og femten kilo tyngre ut enn det man er på grunn av oppblåsthet og slappere magemuskler, så det kan jo hende at du egentlig ikke har gått opp så mye som du tror også :Heartred

Enig i svaret over. Jeg ser også ut som jeg har gått opp sikkert 15 kg, men i virkeligheten er det kanskje 2 kg ( har ikke veid meg på en-to uker, og da var det rett under 1 kg økning). Magemusklene mine har delt seg veldig, og jeg er oppblåst, så det får det nok til å se verre ut enn det er :P

16+1 og hadde gått ned 2,5 kg. Gikk ned 1 kg forrige uke da oppkasten forverret seg, endte med innleggelse pga dehydrering. Men nå hat jeg fått rett kombo av kvalmestillende og det har bedret matinntaket så nå snur nok vektnedgang-trenden

Back
Topp