Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fra uke 35 til 42. Da begynte endelig kvalmen og avta og jeg kastet ikke opp merFor dere som har vært gravide før- når hadde dere den «største» vektøkningen?
Men gikk ned mange kg sist gang, håper ikke det blir samme nå. Hadde ingenting å gå på når baby var kommet ut og slet med å spise i lang tid. Tror det blir annerledes nå. Men hører mange si at det er litt og litt i begynnelsen og så en del på slutten fordi baby blir fort større på slutten og at da er man lei og bare spiser det man vil.Omtrent som meg da. Kvalm hele tiden og det eneste som hjelper er å spise10+2, opp 4 kgEr konstant sulten og det eneste som hjelper mot kvalmen er å småspise hele tiden. Håper dette roer seg snart. Hadde ikke det samme problemet i forrige svangerskap. Der økte nok vekten mest fra midten av 2. trimester og ut.

På slutten for min del.For dere som har vært gravide før- når hadde dere den «største» vektøkningen?
Sånn var det for meg også frem til ca. uke 12. Etter det har behovet for å småspise for å holde kvalmen i sjakk blitt mindreOmtrent som meg da. Kvalm hele tiden og det eneste som hjelper er å spise![]()

Har hatt en helt utrolig matlyst (som heldigvis har roet seg den siste uken). Var litt under normalvektig på BMI før graviditet, så er ikke noe jeg stresser over. Viktigste er at lille vokser seg stor og frisk

Interessant at det kan variere så mye fra gang til gang. Dette er mitt første svangerskap (14+1), og jeg har foreløpig ikke gått opp noe særlig. Antar at jeg legger på meg en del, basert på andre kvinner i min familie, så jeg veldig spent på hvordan tiden etterpå blir! Kan jeg spørre hva du gjorde etter første svangerskap for å gå ned igjen?Uke 11 og en kg opp. Jeg spiser, men er mye kvalm og magesekken har blitt merkbart mindre. Det skyter nok fatt snart. Jeg har lagt på meg rundt 20 kg de to andre svangerskapene, så det blir nok litt denne gangen og
Første gangen tok jeg det raskt av, sist gang gikk det ikke så lett av og jeg hadde fortsatt noen kg igjen da jeg ble gravid nå..