Hvor mye har dere gått opp i vekt? Hvilken uke er dere i? Jg er i uke 14, gått opp 4 kg til nå. Tenker det er litt baby og litt sjokolade som har satt seg Spent på hvor mye vektøkning det blir totalt. Gikk opp 15 kg forrige gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er fortsatt på -4-5 kg, 15 uker, slet mye med kvalme til ca uke 12 og blir mye fortere mett. Takler heller ikke søtsaker nå, noe som er ganske positivt da jeg egentlig elsker søtsaker har ganske mye ekstra å ta av så bekymrer meg ikke. Ser på helsekortet fra sist at jeg gikk opp ca 2 kg i måneden fra uke 12, så får se om det kommer snart
Ikke kjekt med den kvalmen, men må si du er heldig som ikke takler søtsaker
Jeg er 20 uker på vei, er 1-1,5 kg under startvektJeg er 15+5 og har bare gått opp maks 500 gram. Er litt bekymret,men var nylig på ultralyd og alt sto fint til. Er det flere her
Som ikke har gått opp så mye?
Jeg veide meg idag. Også kjøpte jeg meg en is. For eh... bare å glemme. Jeg blir tjukk nå. Ferdig snakka. Skal selvfølgelig ikke gjøre det verre ved å stappe trynet fullt av dritt men kroppen min har tydeligvis lyst til å lagre alt jeg spiser. Kan være mye vann også men men.
Tar det etter baby er ute
Samme her Får trille masse og trene med baby i permisjonen