Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
-4 kg[emoji849] men gikk først ned 8kg da
Jeg har ikke veid meg. Hverken før eller underveis i svangerskapet. Men regner med jeg har gått opp i henhold til de mål som er forventet. Magen vokser ihvertfall og baby trives![]()
Blir du ikke veid på svangerskapskontroller heller?
Nei, har ikke blitt det en eneste gang. JM spurte om jeg hadde veid meg selv og da sa jeg at det hadde jeg ikke. Hun sa at det var heller ikke nødvendig å veie meg.
Jeg syns også det er rart. Selv om man er normalt slank, så er det standard å følge med på vektoppgangen i svangerskapet.Jøss, så rart. De noterer stadig vekta mi i svangerskapsjournalen min.
Jeg syns også det er rart. Selv om man er normalt slank, så er det standard å følge med på vektoppgangen i svangerskapet.
Jeg syns også det er rart. Selv om man er normalt slank, så er det standard å følge med på vektoppgangen i svangerskapet.
Også inforhold til svangerskapsforgiftning tror jeg, da rask vektoppgang kan være et tegn på stor økning av vann i kroppen.Ja, det er vel i forhold til svangerskaps diabetes?
Plutselig stor oppgang kan jo være et tegn..
Ja, helt klart. Jeg har aldri hørt at det ikke har blitt gjort.
Også inforhold til svangerskapsforgiftning tror jeg, da rask vektoppgang kan være et tegn på stor økning av vann i kroppen.