Vektøkning

Ja, men jeg mistenker at hun ville sagt det samme om jeg hadde gått opp 3kg også... [emoji14] Når man har bmi over 35, så er det om å gjøre å bremse videre vektoppgang mest mulig. Så jeg er ikke misfornøyd eller noe, det er bare tøft.

Samtidig er jeg glad for å ENDELIG ha en klar kalorimengde å forholde meg til. :) Det har jeg ønsket meg i fire måneder.

Jeg skjønner [emoji5] Hvis du er fornøyd med kalorimengden du har fått så er det jo greit også [emoji6]

Er 6+5 +1,5 kg[emoji1305] gikk opp over 30 sist,så spent gitt [emoji85]men er mer bevist denne gangen,på både å trene samt mat[emoji1305]

23+1 her, gått opp 2,5 fra startvekt. Men gikk ned 4-5 kg som jeg også har lagt på meg igjen i løpet av ca en mnd, så synes det har gått fort opp, 7 kg på en mnd/5 uker.. Satser på at det går saktere med vektøkningen fremover, ellers kan det bli vel mye de neste fire mndene! [emoji28][emoji16]

23+1 her, gått opp 2,5 fra startvekt. Men gikk ned 4-5 kg som jeg også har lagt på meg igjen i løpet av ca en mnd, så synes det har gått fort opp, 7 kg på en mnd/5 uker.. Satser på at det går saktere med vektøkningen fremover, ellers kan det bli vel mye de neste fire mndene! [emoji28][emoji16]

Jeg har også gått opp villt mye siste mnd!
Gikk ned 6 kg første trimester og er omtrent på startvekt igjen nå. Så opp ca 5-6kg på en mnd. Tror det er en fase akkurat nå. Er det ikke andre trimester de vokser mest?

Gikk ned 6 kg første trimester og er omtrent på startvekt igjen nå. Så opp ca 5-6kg på en mnd. Tror det er en fase akkurat nå. Er det ikke andre trimester de vokser mest?
Så bra vi er flere. [emoji4] Jeg turde nesten ikke gå på vekten en periode, for synes den økte så fort! Kanskje vekten kommer ekstra fort når vi har vært så kvalme tidligere? Leste et sted at magen ofte vokser mye frem til ca uke 27, selv om jeg regner med at dette er veldig individuelt! Merker at magen min vokser relativt fort nå, har en del kramper, og så merker jeg at tarmene flytter på seg. Skal bli spennende å se hvordan vi blir seende ut til slutt. [emoji4]

Jeg vokser i alle fall mest 2.trimester [emoji85]

Er 20+5 uker på vei venter gutt å har lagt på meg ca 5-6 kg men sist svangerskap med datteren min la jeg på meg 40 kg [emoji28]

Jeg er 20 +5 nå, ut ifra IVF, men 21+4 ut i fra ultralydtermin (skjønner ikke hvordan dette funker :p ), og TROR jeg har gått opp ca 5 kg. Har en BMI på 27 så må ikke gå opp veldig mye mer, men regner dessverre med at det kan bli en del til. Må nok skjerpe kostholdet en del fremover :p

Vekta vår sluttet å funke for en stund siden[emoji28] ikke behov for ny[emoji13][emoji85] så nå har jeg ikke veid meg siden kontroll hos Jm i slutten av juni.. meeen vanlige bukser passer fremdeles, bortsett fra magen som trenger litt ekstra plass. Har også ganske høy BMI og skal gå opp lite.

23+4
Gikk ned 6kg og opp igjen 6,5kg hittill. Så er bare på +0,5kg fra startvekt. Men tror jeg må regne fra laveste i graviditeten.
Så opp 6,5 kg [emoji5][emoji1360]

Back
Topp