Vektøkning

Opp 7,5kg siden før fødsel. Uke 21 i dag. Gikk opp 6kg i uke 8-12, resten har kommet siste 2 ukene :dead:
 
19+4 og har gått opp 6kg
 
Litt usikker på nøyaktig vekt før graviditeten, men tror jeg har lagt på meg ca 5 kg til nå. Er 20+4 i dag.
 
Uke 22, og har gått opp i overkant av 5kg tror eg. Mest siste måneden. Magen er også blitt stoooor
 
Hei dere! Hvor mye har dere gått opp i vekt til nå? Og hvor langt er du på vei?

Jeg har ikke gått opp noe enda, så er litt bekymret. 14+4 i dag. Er dette normalt?
Jeg gikk ned 7 kg første 18 ukene, kom ikke på startsvekta mi før uke 32!
Så ikke bekymr deg, evt snakk med jordmor :) men husk baby'n tar først, du restene av næringen
 
24+2 i dag og vekta "raser" oppover! Har gått opp 6-7 kg siden august. Er ikke akkurat en sylfide fra før, så tenker at jeg må begrense matlysten (og matinntaket) litt fremover. :nailbiting: Det er bare så godt å ha matlyst igjen :p
 
Har ikke lagt på meg siden begynnelsen av september. Er ikke bekymret,for jeg spiser normalt og magen vokser:)
 
24+1 og begynt å legge på meg. Gikk ned ca 3 og har gått opp igjen ca 1,5 av det. Sist jeg var gravid hadde jeg dårlig matlyst hele svangerskapet og la ikke på meg. Verre nå :p Har litt ekstra fra før, så vil helst ikke legge på meg så mye ;)
 
Ny vektkontroll hos legen idag (24+1), har gått ned til sammen 11 kg og det går stadig nedover. :confused:
 
Back
Topp