Vektøkning

14+3, opp 2 kg. Hatt appetitt kan man si, så er glad det ikke er mer foreløpig:facepalm::nailbiting:
Gikk opp 11-12 kg med de to første, håper det blir sånn denne gangen også:shy:
 
Er 12+1 i dag og har gått ned 7 kg pga kvalme og oppkast. Har ikke holdt noe nede før jeg fikk medisiner. Har gått opp 3 etter det :)
 
14+3, opp 2 kg. Hatt appetitt kan man si, så er glad det ikke er mer foreløpig:facepalm::nailbiting:
Gikk opp 11-12 kg med de to første, håper det blir sånn denne gangen også:shy:
Jeg har gått opp 3,5 så håper det stopper opp litt snart og ikke fortsetter rakt oppover...
 
Jeg har gått opp 7 kilo. Jeg legger på meg før jeg spiser og jeg har vært gravid 2 ganger før.
 
Jeg har gått opp 3,5 så håper det stopper opp litt snart og ikke fortsetter rakt oppover...

Det stagnerer vel litt etterhvert vil jeg tro:) Får trøste oss med at mange kilo raser av under fødsel, og litt etterpå;) Vi er jo tross alt levende rugekasser, og må lytte til kroppen:joyful: Har heldigvis ikke appetitt når jeg jobber natta, går i frukt stort sett da.
 
Gikk ned 7 kg første 13 ukene, er helt normalt! Sleit med kvalme og lite matlyst! Babyen tar først :)
 
13+5 Opp ca 5 kg. Lite aktivitet og mye og usunn mat. Metthetsfølelsen er det eneste som har trumfet kvalmefølelsen så dermed har det blitt mye spising. Har roet seg siste uken.
 
13+5 Opp ca 5 kg. Lite aktivitet og mye og usunn mat. Metthetsfølelsen er det eneste som har trumfet kvalmefølelsen så dermed har det blitt mye spising. Har roet seg siste uken.
Godt å se at det ikke bare er jeg som har gått opp en del.. Vi får satse på at det jevner seg litt mer ut resten av tiden :D
 
Godt å se at det ikke bare er jeg som har gått opp en del.. Vi får satse på at det jevner seg litt mer ut resten av tiden :D
Ja for noen gjør det, og jeg skal forsøke å være litt flinkere denne gang enn med de to forrige. Gikk opp over 20 kg med med nr 1 og 2, men spiste akkurat hva jeg ville og hvor mye jeg ville. Begge kidsa var 4,2 kg, og gikk nok i kategorien "sukkerbarn" for de mistet ekstra vekten etter få måneder. Denne gangen er målet å ikke bikke 17 kg.
Det som er litt motiverende er å vite at vekten har gått greit av etter på og jeg har mulighet til å gå ned litt ekstra hvis jeg er flink :).
Veide 74 da jeg ble gravid med nr 1, 69 da jeg ble gravid med nr 2 og 64 når jeg ble gravid nå :) så kanskje jeg klarer å komme ned på 60 blank i løpet av permisjonen :)
 
12+1 og har gått opp ca 4 kg, men har stått stille på vekta siste 1-2 ukene. Lite aktivitet fordi jeg er så trøtt og plaget med hodepine, og mat har hjulpet mot kvalme, men satser på bedre form i 2. trimester. Har gått opp 12 og 14kg i de forrige svangerskapene og satser på at det ikke blir så mye mer denne gangen.
 
Back
Topp