Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Har gått opp 1kg. Er 15+2 i dag ☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har gått opp 3,5 så håper det stopper opp litt snart og ikke fortsetter rakt oppover...14+3, opp 2 kg. Hatt appetitt kan man si, så er glad det ikke er mer foreløpig
Gikk opp 11-12 kg med de to første, håper det blir sånn denne gangen også
Så godt å høre! Måtte bare spørre. Føler meg større overalt på kroppen men vekta går ikke så mye opp neiDet er helt normalt. Jeg er 15+2 og har gått opp en kilo
Jeg har gått opp 3,5 så håper det stopper opp litt snart og ikke fortsetter rakt oppover...
Godt å se at det ikke bare er jeg som har gått opp en del.. Vi får satse på at det jevner seg litt mer ut resten av tiden13+5 Opp ca 5 kg. Lite aktivitet og mye og usunn mat. Metthetsfølelsen er det eneste som har trumfet kvalmefølelsen så dermed har det blitt mye spising. Har roet seg siste uken.
Ja for noen gjør det, og jeg skal forsøke å være litt flinkere denne gang enn med de to forrige. Gikk opp over 20 kg med med nr 1 og 2, men spiste akkurat hva jeg ville og hvor mye jeg ville. Begge kidsa var 4,2 kg, og gikk nok i kategorien "sukkerbarn" for de mistet ekstra vekten etter få måneder. Denne gangen er målet å ikke bikke 17 kg.Godt å se at det ikke bare er jeg som har gått opp en del.. Vi får satse på at det jevner seg litt mer ut resten av tiden