Vektøkning

JulieJ

Forelsket i forumet
Hei dere! Hvor mye har dere gått opp i vekt til nå? Og hvor langt er du på vei?

Jeg har ikke gått opp noe enda, så er litt bekymret. 14+4 i dag. Er dette normalt?
 
Last edited:
Jeg har gått ned 10 kg pga ekstrem oppkast og legene er ikke bekymret. Får intravenøs pga oppkasten, men de sier først går det utover deg før det går utover babyen.
Er du veldig bekymret ta kontakt med legen eller informer jordmor :)
 
Gikk først ned 2 kg, og nå har jeg gått dem opp igjen. Så i sum 0 kg. Men jeg føler meg mye større nå! 13+2 er jeg
 
Har gått opp 4 kg allerede. Var litt undervektig før graviditeten. 13 uker i morgen
 
Vet ikke siden jeg ikke veide meg før jeg ble gravid. Men første gang gikk jeg ned i vekt. Har gått litt opp nå men vet ikke hvor mye.
 
Gått opp 8 kg jeg. Sluttet å snuse og begynte å spise. Også sov jeg nesten hele tiden med 0 aktivitet i 2 månder.
Men stresser ikke med det. Nå klarer jeg fulle dager på jobb igjen så økningen har stoppet.
Håper jeg ikke øker mer selvfølgelig :p
 
Har gått opp ca. 3-4 kg (veide meg ikke før jeg ble gravid), men det er bare i magen og jeg har heldigvis ikke vært plaget med dårlig matlyst heller. Sluttet å røyke når jeg fant ut at jeg ble gravid og det gjør jo gjerne at matlysten øker og at forbrenning i kroppen treges ned, så stabiliserer seg sikkert snart. :D
Er 14 uker på vei i dag (kanskje 16, men det får de bekrefte på oul :p)
 
Sniker litt fra januar. Jeg er 18+5 og har ikke gått opp noen kg, men i mitt tilfelle så er det bra da jeg er overvektig :)
 
Back
Topp