Vektøkning

13+6 ned 5,2 kg. Forstår egentligt ikke helt hvorfor. Er ikke kvalm og har ikke kastet opp. Blir bare veldig fort mett så spiser lite. Middag smaker heller ikke så godt :(
 
Med førstemann gikk jeg først ned 8, så opp 17. En uke etter fødsel hadde jeg mistet 15 kg.
Denne gangen gikk jeg opp 1.5 kg fra uke 5 til uke 10, veide meg også med større klær og sko andre gangen.
Vil bevisst ikke ha vekt hjemme så jeg veier meg kun på kontroller. Ønsker ikke gå opp mer enn nødvendig denne gangen, siden jeg etter at jeg møtte mannen har lagt på meg ca 15 kg.
Er jo allerede snart på max vekten sist graviditet liksom, og er bare 12+4 i dag :p
 
Ikke veid meg så vet ikke. Men er nok ikke så mye siden jeg har vært utrolig kvalm denne gang og knapt klart å holde på mat. Sist gikk jeg opp ca 22 kg
 
13+2 og har ikke gått opp noe enda :)
På samme tidspunkt forrige gang hadde jeg vel godt opp 6 kg hittil. Gikk opp totalt 43, så satser på et litt lavere tall denne gang :)
 
Er i uke 13, og har ikke gått opp noe. Forrige gang gikk jeg opp 8 kg totalt..
 
12+4
Gått ned 3 kg. Har ca 15 kg for mye på kroppen fra før, så neppe noen krise. Regner med vekten går litt opp fremover :)
 
nå er jeg 10+5, men jeg tør ikke gå på vekta :p jula er ikke mye snill mot slike tall! Selvom jeg ikke akkurat har tatt helt av på godterifronten.. men jeg har spist myyye. jeg holder kvalmen i sjakk med å spise :s
 
Gikk på vektå for første gang på flere uker, oppkaste har roet seg og spiser mye mer... Men fort ca 3 kg ned, ganske 'fornøyd' med det.
 
i forrige svangerskap gikk jeg opp over 30 kg.. det skal IKKE skje denne gangen!!!
 
Back
Topp