Vektøkning

Mozzarella

Elsker forumet
Hvordan ligger dere an og hvilken uke er dere i? :) Dere som har født før; gikk dere mye opp sist?

Jeg er 13 uker nå og har gått opp 2 kg, mistenker det ligger julemarsipan og en twistpose i den ene kiloen :hilarious:

Sist gikk jeg opp 20 kg, vil helst ikke opp mer enn 15 denne gangen :) Er normalvektig nå.
 
Er 10+5 og har gått opp 3 kg. Men jeg sluttet og snuse samtidig pluss at puppene har eksplodert :p
 
Gått opp ca 2 1/2 kg, jula har nok mye skyld i det :p

Første gang gikk jeg opp 36kg, andre gang 16kg. Håper på å klare å holde meg på Max 15kg denne gangen :)
 
12 uker i morgen og er på -3.5 kg... men jeg har 15 kg overvekt fra før så det er helt greit at økningen lar vente på seg
 
jeg har gått opp ca 1 kg. men siden jeg er slankeoperert, tror jeg ikke jeg "kan" gå opp så alt for mye denne gangen. Sist gikk jeg opp over 30 kg...
 
(men det var da FØR operasjonen altså!)
 
11+5 og ligger på ganske nøyaktig det sammen som før, ned ca 200g men det kan jo komme av dagsformen i tillegg. Hadde gått ned ca 1kg men gått de opp igjen, takket være noen oppkastfrie dager i jula.
 
13+5 idag og gått opp 3 kg. På tross av oppkast og kvalme... Men er i mye mindre aktivitet nå.

Gått opp mellom 13-19 kg i de tre andre svangerskapa. Håper å holde det til 13 kg denne gangen:)
 
Er 13+6 og ligger stabilt på minus 7 ennå. Regner med det begynner å gå oppover etter uke 16 ihvertfall.
 
Er i dag 13+0, har ikke veid meg siden før jul, men da hadde jeg gått opp 3-4 kg. En del vann. Men har nok kommet en del til nå, julematen fester seg kjapt!

Sist gikk jeg opp 21kg, håper det ikke blir like mye nå. Men veit at det ikke er lett å kontrollere, og det var dessuten 60% vann, så det blir som det blir :)
 
Er 11+4 og har vel gått opp rundt 3 kg. Blir nok tyngre enn sist. Da gikk jeg vel opp 14-15 kg.
 
Med førstemann gikk jeg opp 35 kg, med andremann gikk jeg ikke opp noe, med tredjemann gikk jeg opp 10 kg.
Er nå 10 uker og jeg har gått både opp og ned så nå står jeg på det jeg veide da jeg ble gravid.
 
Har gått opp 0,5 kg så langt.
13+1 Idag. Veldig happy med det!

Gikk opp alt for mye med første(30kg+) Med andre mann klarte jeg å begrense det til 10-12 kg.

Håper å ikke bli for tung denne gangen da jeg vet at kiloene er vanskelig å få av etterpå!!
 
Har ikke veid meg nå etter jul, men før jul hadde jeg ikke gått opp noe.

Gleder meg til å gå tilbake til sunt kosthold og rutine igjen.

Gikk opp 16kg sist og gikk ned alt + 6 kg like etterpå.
 
+ 5kg men skylder litt på snus slutt. Har nesten ikke røyvd snop i jula! :)
 
Hvordan ligger dere an og hvilken uke er dere i? :) Dere som har født før; gikk dere mye opp sist?

Jeg er 13 uker nå og har gått opp 2 kg, mistenker det ligger julemarsipan og en twistpose i den ene kiloen :hilarious:

Sist gikk jeg opp 20 kg, vil helst ikke opp mer enn 15 denne gangen :) Er normalvektig nå.
Samme her, opp ca 2 kg. Og er 13 uker i dag.


Sist gikk jeg opp kun 10 kg, og gruer meg litt mer til sluttvekten denne gangen... har gått ned nesten 10 kg siden januar i år, og er redd for at de er veldig lett å legge på seg igjen. Pluss noen vanlige kilo. Men må vel bare vente å se.

Er så dårlig denne gangen at jeg holder kvalmen i sjakk med å spise hele tiden.
 
Back
Topp