Vektøkning

-2 kg. 11+0. Til tross for at verste kvalmen har gitt seg og jeg må spise brødskiver hver 2-3t for å holde den i sjakk... +spiser kjeks om natten/morgonen.
Gikk opp 3 kg totalt med førstemann.
Håper jeg slipper å være uggen/kvalm i 9mnd denne gangen!
 
Jeg er 12 uker og står i -1 pga at jeg gikk ned noen kilo i begynnelsen og først har lagt på meg igjen de siste to ukene. Gikk opp 20 sist, så har mål om maks 15 denne gangen!
 
13+0 i dag og ikke gått opp eller ned ennå:) dvs gikk ned litt akkurat mens matlysten var nede.

Sist svangerskap gikk jeg opp 20kg. Veier nå 9kg mer enn før jeg ble gravid første gang så håper på å gå opp litt mindre totalt.
 
13+4 i dag, gått ned 7kg. Håper at det snur snart, for jeg ser litt syk ut nå.
 
Jeg er 13+1 og har gått opp ca 2 kg, hvorav den ene ganske sikkert er julemat :p

Med de to andre gikk jeg opp hhv 9-10 kg og 11.
 
13+2, gått ned 7 kg. Sist gikk jeg opp 18 kg og håper på å holde meg lavere enn det denne gangen.
 
Uke 13 og har gått opp ca 4 kg...Har fremdeles sixpac om jeg strammer,da, så kiloene ligger vel i puppene:p
 
13+0 i morgen og har gått opp 3 kg. Spiser litt dårlig til vanlig men har spist mye oftere og sunnere nå.
 
Jeg var så smart at jeg ikke visste hva jeg veide før jeg ble gravid.. Veide meg i uke 7, og har ikke veid meg siden da (9+4 nå). Så for min del må jeg nesten tenke på vektøkningen fra og med uke 7. Hvis ikke må jeg bare gjette et tall.
 
Har sikkert spist 10 000 kcal hver dag i jula, så jeg tør ikke veie meg :p
Sist gikk jeg ikke oppover i vekt før rundt uke 20 og etter det.
 
Jeg er 13+3 og veier nå det samme som jeg gjorde da jeg ble gravid. Jeg la på meg litt, men har vært syk i jula men ekstrem kvalme og oppkast, så spiste minimalt i en uke. Så nå er jeg på startvekt igjen. Men puppene har vokst myyyye, magen har kommet og jeg har blitt bredere over rumpe/hofter, så jeg synest det er litt rart at jeg ikke veier mer :p Forrige svangerskap gikk jeg opp 12-13 kg. Det er helt ok ;-)
 
Gikk opp 7 kg sist, men gikk bare til uke 34. Nå har jeg ikke veid meg siden før jul, da var jeg vel et kilo eller to i minus. Tror det har rettet seg nå
 
Æ e 12+2 å æ har gått ned ca 9kg. Eller, æ ligg å gynge mellom 8 å 9kg. Matløsta e litt bedre, så regne me d kjæm snikanes litt etterkvært. Håpe å gå opp kun d æ må. Før e litt overvektig fra før av.
 
Er 14 uker i dag. Har gått opp 2.5kg.
Første svangerskap gikk jeg opp ca 21 kg, andre svangerskap gikk jeg opp ca 7 kg.
Ser ut som det blir mer en 7 kg denne gangen .. :-/
 
Back
Topp