Vektøkning !

Hei :) noen som vil dele hvor mye de har gått opp i svangerskapet til nå ?
Føler alt jeg spiser legger seg :eek:
Vektøkning på 12 kg å er 27+2
Noen som er flinke til å gå turer vær dag her ? :) å virkelig passer på alt de spiser ?

Er i uke 36+3. Jeg veier meg ikke og har ikke badevekt. Så lenge fundus-symfysemålet er ok og man verken er over- eller undervektig er det ikke vits i å veie seg. Tenkte å veie meg neste gang jeg skal til jordmor, bare av nysgjerrighet.

Jeg går ikke tur hver dag og passer på å spise nok, men det blir ikke alltid sunn mat dessverre. Litt for mye Fjordlands, take-away og snop.

Stabilisert seg her og etter uke 26. Opp max 500-1000 gr pr mnd liksom . Men også gått ned tidvis .

34 uker idag og opp 9,5 kg. Mye vann som har kommet de siste ukene.

33+1 opp 13 kg. Var litt overrasket egentlig, men ble beroliget av jm om at det går fort ned igjen :-P

Huff det er trasig! Håper du blir i bedre form nå mot slutten!!

Takk :) er sure oppstøt som gjør spyingen ikke kvalme heldigvis. Ellers er jeg i topp form assa. Føler meg ikke høygravid faktisk, så heldig nå i dette sv.skapet. De andre 2 var jeg sykm. Hele sv.skapet, bare sov å slet me å gå pga bekken. Nå har jeg ingen bekken plager :D

Wæh, har vel gått opp mer enn alle andre her jeg... 34+1 og opp 18 kg til nå...:oops:
(Jordmor sa vi skulle ta utgangspunkt i første veiing hos legen i uke 9+noe, siden jeg ikke var helt sikker på vekt før graviditeten, og dermed bare tippet da legen spurte). Hvis jeg skulle ta utgangspunkt i den vekta jeg tippet, så har jeg gått opp 24 kg, så glad jm sa vi skulle ta utgangspunkt i den første hos legen i stedet:-P

Wæh, har vel gått opp mer enn alle andre her jeg... 34+1 og opp 18 kg til nå...:oops:
(Jordmor sa vi skulle ta utgangspunkt i første veiing hos legen i uke 9+noe, siden jeg ikke var helt sikker på vekt før graviditeten, og dermed bare tippet da legen spurte). Hvis jeg skulle ta utgangspunkt i den vekta jeg tippet, så har jeg gått opp 24 kg, så glad jm sa vi skulle ta utgangspunkt i den første hos legen i stedet:-P

Du er ikke alene :) har gått opp 18 til nå å er 35 uker til lørdag.. I begynnelsen var jeg veldig deprimert tanke på at jeg gikk så for opp , men nå tenker jeg at siden alt er bra med den lille å urinen å alt er fint som det pleier så får vi heller jobbe det av oss når vi er ferdige (Y)

Du er ikke alene :) har gått opp 18 til nå å er 35 uker til lørdag.. I begynnelsen var jeg veldig deprimert tanke på at jeg gikk så for opp , men nå tenker jeg at siden alt er bra med den lille å urinen å alt er fint som det pleier så får vi heller jobbe det av oss når vi er ferdige (Y)
Godt å høre vi er fler!;) Min jm sa det at vekta mi har ingenting å si, så lenge baby har det bra, og det var jo veldig godt å høre da!:-) For jeg vet jo hvordan jeg skal trimme av meg kg igjen, har gått ned 25 kg på egenhånd før, så skal nok klare det igjen:-) Er ikke så lett å holde kg borte med bekkenløsning fra et visst sted...

Back
Topp