Vektøkning !

Takk :) er sure oppstøt som gjør spyingen ikke kvalme heldigvis. Ellers er jeg i topp form assa. Føler meg ikke høygravid faktisk, så heldig nå i dette sv.skapet. De andre 2 var jeg sykm. Hele sv.skapet, bare sov å slet me å gå pga bekken. Nå har jeg ingen bekken plager :D
Det er godt å slippe bekkensmerter da:) Men det er kjipt med sure oppstøt! Godt at dette svangerskapet ble en bedre opplevelse :) Det lovet godt for me hvis jeg skulle finne på å gjøre det en gang til... Hehe ;)

Wæh, har vel gått opp mer enn alle andre her jeg... 34+1 og opp 18 kg til nå...:oops:
(Jordmor sa vi skulle ta utgangspunkt i første veiing hos legen i uke 9+noe, siden jeg ikke var helt sikker på vekt før graviditeten, og dermed bare tippet da legen spurte). Hvis jeg skulle ta utgangspunkt i den vekta jeg tippet, så har jeg gått opp 24 kg, så glad jm sa vi skulle ta utgangspunkt i den første hos legen i stedet:p
17-18 kg her også... men så er jo det mye vann også så bryr meg ikke kjempehardt :) På sykehuset for 2 uker siden sa de at det er helt normalt. Gikk opp 21 forrige gang, og det gikk fort av med variert kosthold og trening, i tillegg tok jeg av 12 ekstra når jeg var så godt i gang :)
En venninne fødte forrige fredag, i går hadde allerede 17! kg forsvunnet.

Godt å høre vi er fler!;) Min jm sa det at vekta mi har ingenting å si, så lenge baby har det bra, og det var jo veldig godt å høre da!:-) For jeg vet jo hvordan jeg skal trimme av meg kg igjen, har gått ned 25 kg på egenhånd før, så skal nok klare det igjen:-) Er ikke så lett å holde kg borte med bekkenløsning fra et visst sted...

Du slipper heldigvis å trimme av deg de fleste av de kiloene ;-) de fleste renner man jo med en gang av seg, og ammingen hjelper på den også! :)

Jeg har gått opp ca 1 kg hver uke, siste fire ukene. Før det hadde jeg bare gått opp 1,5kg på fire uker. Men kan ikke se på kroppen hvor det har lagt seg utenom magen. Men 4 kg på magen er vel ikke mulig???

Gått opp 6 kg. Uke 34 her nå :) øker mer og mer mellom hver måling her nå, så regner med at jeg fortsetter å gå en del opp frem mot fødsel om det ... :)

Gikk på vekten nå og den viser at kr har gått opp 4 kg bare på 9 dager :( så nå har jeg gått opp totalt 18 kg :( ser ansiktet har blitt større også, så noe vann er det, men likevel..

Hadde forferdelig jm ved forrige svangerskap. Hun nermest terroriserte meg med vekta. Enda jeg ikke var overvektig heller. Ved dette svangerskapet ble jeg veid mye i starten p.g.a Hypermesis. Da av lege. Har ikke veid meg til jm enda. Aner ikke hva jeg veier. Antar jeg er ca der jeg var før svangerskapet nå. Gikk mye ned første 20 ukene

Gikk på vekten nå og den viser at kr har gått opp 4 kg bare på 9 dager :( så nå har jeg gått opp totalt 18 kg :( ser ansiktet har blitt større også, så noe vann er det, men likevel..
Med 4 kg opp på bare 9 dager så er nok mye av det vann, ja :-) og vann forsvinner jo så fort barnet er født... Heldigvis :-)

35 + 3 i dag og ca. 13 kg opp totalt :)

Uke 34+6 nå, og har gått ned 9 kg siden starten. Det er likevel tre kg opp fra det laveste jeg var i uke 10.

35+1 i dag, har totalt gått opp 15kg! Men det er likevel bare halvparten av det jeg gikk opp sist! Hadde omtrent samme startvekt begge gangene.

Back
Topp