snart3barnsmor16
Gift med forumet
Gått opp 10 kg, uke 34 i morra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pregnancy +Hvilken app er det du bruker der ?![]()
Heinoen som vil dele hvor mye de har gått opp i svangerskapet til nå ?
Føler alt jeg spiser legger seg
Vektøkning på 12 kg å er 27+2
Noen som er flinke til å gå turer vær dag her ?å virkelig passer på alt de spiser ?
Har også gått opp 16 kg tilsammen og er i uke 35+5 hadde ikke blitt veid på 2 mnd nå da så kun gått opp en kg siden da, så tydelig at det har stabilisert seg hos megHar gått opp 16 kg og er 35+2 i dag
Huff det er trasig! Håper du blir i bedre form nå mot slutten!!Gått ned 1 kg, får i meg lite mat å kaster opp.
Huff det er trasig! Håper du blir i bedre form nå mot slutten!!
Wæh, har vel gått opp mer enn alle andre her jeg... 34+1 og opp 18 kg til nå...
(Jordmor sa vi skulle ta utgangspunkt i første veiing hos legen i uke 9+noe, siden jeg ikke var helt sikker på vekt før graviditeten, og dermed bare tippet da legen spurte). Hvis jeg skulle ta utgangspunkt i den vekta jeg tippet, så har jeg gått opp 24 kg, så glad jm sa vi skulle ta utgangspunkt i den første hos legen i stedet![]()
Godt å høre vi er fler!Du er ikke alenehar gått opp 18 til nå å er 35 uker til lørdag.. I begynnelsen var jeg veldig deprimert tanke på at jeg gikk så for opp , men nå tenker jeg at siden alt er bra med den lille å urinen å alt er fint som det pleier så får vi heller jobbe det av oss når vi er ferdige (Y)