Vektøkning jenter??

37+4 og har fått 13 ekstra kilo

Er gått opp akkurat 20 kg[:'(]
Men de skal vekk tro meg!!!!!!!!!!!!
Her blir det hard kjør med slanking!!!!

ORIGINAL: edvine

Er gått opp akkurat 20 kg[:'(]
Men de skal vekk tro meg!!!!!!!!!!!!
Her blir det hard kjør med slanking!!!!

Det kommer til å prelle av deg skal du se... Tenker det samm skjer med meg( Håper jeg) Skal prøve å amme som bare det... [;)][;)]

Må skyte inn her att nå er det laget en "Juliklubbens trenings og kostholdstråd"....jeg kommer til være aktiv der når jeg får samlet med etter fødsel. Håper flere er og for jeg trenger drahjelp............

Ohh,, YES!!!! Tro meg, jeg er med!!

Hadde gått ned en kilo det kan jeg bidra med her i denne tråden...[:D]

Har gått fra ca 45kg (litt for lite) til 60,5kg nå, blir ca 15 kg det.  Liker det jeg, håper på å ikke miste mer enn ca 10 etter fødsel og amming.

på kontroll i dag har jeg gått opp 10 kg, er 36+6 nå..

38+3 i dag, og 10 kilo pluss.

37+2 og har gått opp 4 kg

Har gått opp 15 kg til nå, og enda er det 4 uker til termin. Sist jeg gikk gravid la jeg på meg 24 kg, men da hadde jeg sv.forg. og mye vann i kroppen. Gikk ned over 12 kg de 3 første dagene etter fødselen.

Her har det blitt 11,5 kilo nå... er 38 uker i dag. Kiloene har rast på de siste ukene... og enda kan jeg risiskere å måtte vente en måned før jeg føder... ikke oppløftende. Ikke lett å styre vekten når jeg får så enormt søtbehov! Har prøvd krom-tabletter, men de hjelper ikke.

12 kg nå, håper ikke det blir så mye mer, liker ikke det tallet på vekta nå...

er uke 40 +2 idag å har lakt på meg 18,7 kg

38+2 lagt på meg ca. 16,5 kg[:)]

juhu.. Gått ned nesten 1 kilo siden forrige måling... [:)] Det betyr 16 tunge kilo tilsammen... Håper det fortsetter sånn.. [;)][;)]

Har lagt på mæ snart 20kg.. Å æ e 37+6

37+3 opp 15 kg [:)]

uff, 37 uker i dag og 14 kilo... nå vil jeg ikke mer altså...[:@]

Back
Topp