Vektøkning jenter??

Jeg er i uke 37 og har gått opp 3,5 kg siden uke 5.
Er kjempefornøyd.
Trengte ikke flere kg, jeg..
Har igjen to uker og to dager til planlagt keisersnitt, så nå går det veien.

ORIGINAL: Monicus

Jeg har sikkert gått opp 20 kilo[&o]

[&o]Ja da er vi to[&o] phøøø......blir litt å ta igjen etter fødtselen.....sukk....

Er 35+5 og har lagt på meg 12kg, veier altså 67! Dvs. at for "5kg siden" fødte jeg mi datter for 13 år siden og da la jeg på meg 15,5kg totalt!

Æsj, nå vil jeg ikke være med på denne vektøkningen lengre[:'(]

Ikke jeg heller. Var med helt til 20 kilo opp men ikke nå mer....

Men helt greit att dere gjør det assaaa[:D][:D][:D]

ps monicus: vi kan trøste oss med att vi begge har 3 i ødem....snakka med nabodama til mam og pap..hun fikk veldig ødem på slutten. Vet du hvor mye hun gikk ned på fødselen???? 15KG!!!! Hun la på seg 5 kilo bare på par dager av vann på slutten..

Det er håååp! hihihihi

Klems

Tro meg jeg har tenkt på det *selvomjegikkevilhafalskeforhåpninger*
Vil ikke bli skuffet i tilfelle jeg er like diger når jeg drar fra føden[8|]
Vet jo at det er mye god mat rundt låra og armene mine, men jeg kjenner jo at det banker og river inni hele kroppen og jeg har store merker/ hvite flekker etter fingre eller annet som har trykket på kroppen. Så det må jo være mye vann og da..

Monicus:prøver ikke få forhåpninger selv . Men klarer ikke la være da jeg hørte naboen si det. Jeg har flydd opp i vekt etter det ble varmt. Og de dagene har jeg da spist mindre. nei fader rullan ..skvulper jo når man går i bein jo. Fått bebi søkk på fingrene og skikkelig silikon lepper.. må jo gå ned mye. Men jeg regner med i mitt tilfelle har jeg sikkert 10-15 kilo jeg må jobbe for få av..trene osv....skla nok klare det nå. Tror jeg har fått en smule viljestyrke av denne graviditetetn. Alltid vært en mangelvare her..

Steppern står i værtfall klar

FirstTime: Vel det hjelper på humøret det er sikkert og visst!
Vi blir nok kvitt en god del kiloser tenker jeg[;)]

Jeg får gratis trening og behandlig hos fysioterapauten i 6 mnd etter sv.skapet[:D] (de har litt av hvert å velge mellom der + svømming)
Det skal jeg benytte meg av altså!!
Så åpner jeg SATS kortet igjen etter det.
Gleder meg til å komme i buksene mine igjen.. selv om det ser mørkt ut[&o][;)]

har en venninne som gikk opp 30 kg når hun gikk gravid, 16 kg av det var bare vann[:D]

ORIGINAL: FirstTime

*SUGERTILSEGINFO*....SÅNT LIKER VI HØRE :)))

Jepp[8D]

ORIGINAL: Monicus

FirstTime: Vel det hjelper på humøret det er sikkert og visst!
Vi blir nok kvitt en god del kiloser tenker jeg[;)]

Jeg får gratis trening og behandlig hos fysioterapauten i 6 mnd etter sv.skapet[:D] (de har litt av hvert å velge mellom der + svømming)
Det skal jeg benytte meg av altså!!
Så åpner jeg SATS kortet igjen etter det.
Gleder meg til å komme i buksene mine igjen.. selv om det ser mørkt ut[&o][;)]

JA der sier du noe. Legen min sa hun kunne skrive rekvisisjon til fysio men jeg sa jeg ville vente litt. Har jo hørt att i rek. må det stå" henvises pga gangvansker". Jeg kan få denne etter fødsel og eller burde jeg skaffe meg en sånn nå??? har mine anelser jeg trener behandling etter fødsel. Kjekt ha gratis i 6 mnd dahh....
Hvor har du fått henvisning da ..siden du kan svømme og sånn...?? jeg elsker nemlig bade [:D]

Det er her på skedsmokorset.

Fysioterapauten sa noe med at siden du har gått her pga.. blablabla.. så får du legen din til å skrive rekvisisjon etter fødsel for videre beh. Og ja, det må stå noe om gangsperre pga da koster det bare 50 kr pr gang, men fra 01 juli er det gratis. Så da blir all behandlig + trening helt gratis i 6 mnd[;)]

akii...skjønner. Må dra i noen tråder her selv. Jeg vil ha svømmetrening!!!

Ringe legen min etterhvert :)

Monicus og FirstTime- jeg syns dere ser flott ut!!Selv om det føles jævlig nå er det ikke lenge igjen og jeg er ganske sikker på at kiloene kommer til å rase ned når vi får en liten propell i huset.
Sist gang var jeg så tynn (46kg!!!)da jeg ble gravid at det så direkte livsfarlig ut! Lignet et anorektisk lik og da jeg var på det meste (etter 15kg)så jeg endelig normal ut med en liten kul på magen.
Nå hadde jeg et utgangspunkt på 55kg så disse 12/13kg for denne lille skrotten (er ikke så høy altså) kjennes ganske godt!

Forresten, tenk på alle de som hadde gitt ALT for en slik kropp vi har bare for å oppleve å bli gravide...Er også medlem i FUB (forening for ufrivillig barnløshet)...

Mandarin: er så sant så sant.....Burde bruke mer tankeengergi på hvor heldige man er som i det hele tatt kan få og bære ett barn. Kloke ord..

[:)]

ÅÅhh.. men jeg er da så klar over det og nyter det også!
Syns alikevell at det er lov å syte litt når en har bikket 20 kilo. Uansett så er mye av det min egen skyld og mye av det vann.
Når man ser seg selv i speilet nå med stor mage må jeg undres om den kan bli normal igjen.[8|]
Går ikke rundt å tyter om det hele tiden.. neinei, det må du ikke tro!!

Men, jeg skal huske å tenke mer på det Mandarin!! Takk[;)]

Kontroll i dag: opp 17 kg.... [&:][8|] Ai ai...

Back
Topp