Vektøkning jenter??

skal til jordmora i morra..For en mnd siden ca hadde jeg gått opp 12 kg men regner med at det er enda opp i 17 nå...kjenner at bebisen har lagt på seg en del de siste dagene også

for en uke siden hadde jeg gått opp 8 kg.... 

har lagt på meg ca 15 kg[:@]
Men det går fort oppover i denne varmen når vannet samler seg[:(]

Har lagt på meg 15kg til nå, og mer blir det i denne varmen.  Bena svulmer mens jeg ser på[:D] Forhåpentligvis forsvinner det...

gått opp 15kg.. synes ikke det er så ille jeg. de 10 første gikk jeg opp i løpet av de 3-4 første mnd. og den siste mnd. har jeg ikke gått opp noen ting, magen vokser som bare det. tror ungen har begynt å tære på fettet mitt ja[:D]

Var hos jordmor i går 33+6 og da hadde jeg gått opp ca 16,5 kg .. [&:][&:]

uke 36 idag og opp 15 kg til nå. føler de bare raser opp for tiden, sikkert pga varmen. men har alt på magen og puppene da. [;)]

Veide meg i dag tidlig 72,5 kg. Lagt på meg ca 10 kg jeg da, 35.6uker nå. Skal ikke klage jeg, men får ikke de gamle jeansene opp på låret en gang så det er vell litt som skal vekk tenker jeg!

Noen erfaringer med hva som forsvinner ved fødselen og ikke? Er kanskje fryktelig individelt tenker jeg????

Var på svangerskapskontroll igår, og hadde da gått opp 16 kg, gulp! Er 35+4......og ennå litt over en måned igjen??? [:o]

ORIGINAL: lucky2

Var på svangerskapskontroll igår, og hadde da gått opp 16 kg, gulp! Er 35+4......og ennå litt over en måned igjen??? [:o]

Det er iallefall ikke til å tro, du ser jo bare såååå flott ut.. [;)]

Er 35+6 og opp 20 kg.. Uuuuurk

ORIGINAL: schnuppa

Signerer og tilføyer..
Det hadde i allefall ikke jeg trodd, du ser jo kjempe lekker ut!!

ORIGINAL: Monicus

ORIGINAL: schnuppa

Signerer og tilføyer..
Det hadde i allefall ikke jeg trodd, du ser jo kjempe lekker ut!!

Gosj - rødme rødme......
Så herlig dere er da, bertene [:)]. Ble litt rakrygget her jeg sitter nå, hehe.....og nesten litt "høy" igjen [:D][:D] 

He he det er jo sant.. [;)][;)] 
Vi er i samme båt vi når det gjelder vekt. Jeg har gått opp 16,5 kg så vet hvordan det er.. [8|]

Haha, ja der ser du - så ikke akkurat ut som 16 kg satt på kroppen din heller [:D]
Synes dere er flotte gravide alle sammen [:)]. Det er et eller annet med magen som er litt sexy (hvis man da ser bortfra gangen da, hehe.....)

Haha, ja der ser du - så ikke akkurat ut som 16 kg satt på kroppen din heller [:D]
Synes dere er flotte gravide alle sammen [:)]. Det er et eller annet med magen som er litt sexy (hvis man da ser bortfra gangen da, hehe.....)

He he takkitakk..

Koslelig å høre. Og igjen er jeg veldig enig med deg. Alle var nydelige.. [:)][:)]

Var på kontroll på mandag, 34+6, og hadde gått opp 4,5 kg. Men de siste dagene føler jeg at alt vannet jeg har i kroppen blir værende der. Og babyen vokser sinnsykt, synes jeg blir tyngre for hvert måltid. Så det kommer nok litt nå de siste ukene ja, vel, vel. Forrige gang var jeg 500 gr lettere da jeg fødte enn da jeg ble gravid (det var også midt på sommeren, og veldig varmt, hvorfor fikk jeg ikke vann i kroppen da?)

På forrige kontroll 35+2 hadde jeg lagt på meg 6,5 kg. Innmari fornøyd jeg altså [:D]

Jeg er i uke 35 og har lagt på meg nesten 10 kilo[:D]

Back
Topp