Noen som har opplevd dette? Er 32+0 i dag og var på kontroll (pga min overvekt). Alle tester er kjempefine og hun er på den mer aktive siden av skalaen. I desember var hun på +5% og i januar var det +10%. Så trodde nesten hun skulle bli i det større laget, men nå var hun under gjennomsnittet på kurven. Fikk ny time om to uker for å måle på nytt, og måtte ligge å måle hjerteslag og bevegelse i 30 min etter UL. Alt var fint der også, så det er bare veksten det står på. Har også godt med fostervann, blodtrykk og urinprøve er bra, og blodtilførsel fra navlestrengen var bra.
Har lest meg frem til at det mest sannsynlig er morkaka som ikke gir nok næring, om målingene er riktige da.
Noen som har vært gjennom det og gått til termin? Eller ender det oftest opp med å bli satt igang tidligere?
Har lest meg frem til at det mest sannsynlig er morkaka som ikke gir nok næring, om målingene er riktige da.
Noen som har vært gjennom det og gått til termin? Eller ender det oftest opp med å bli satt igang tidligere?