Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei dette er bare noe de gjør om det er spessielle hensyn i svangerskapet som gjør at de ønsker det. Er på sykehus det gjøres ja
Har ikke hørt et ord om det verken nå eller sist. Men sist var jeg forberedt på å gjøre meg skikkelig vrang hvis jeg ikke hadde født til termin, for å få dem til å sjekke størrelsen på ungen.hadde nok vært lurt også, siden hun var 4530 g og 54 cm da hun kom, fem dager FØR termin. Tenk om jeg hadde gått to uker over?!
![]()
Samma her as! Jeg har ikke fått noe ekstra kontroller liksomTakk. Føler "alle" snakker om det![]()
Samma her as! Jeg har ikke fått noe ekstra kontroller liksom
Ikke jeg heller! Bare den dumme glukosetesten."Alle" går jo flere ganger på ultralyd eller kontroll pga lite bevegelse eller lignende. Not me! Er vel mye sånt som blir diskutert på forum da, så er nok naturlig at vi føler det slik..
Ja samma her!Ikke jeg heller! Bare den dumme glukosetesten."Alle" går jo flere ganger på ultralyd eller kontroll pga lite bevegelse eller lignende. Not me! Er vel mye sånt som blir diskutert på forum da, så er nok naturlig at vi føler det slik..
Oj det er jo litt sykt da! Såå forskjell liksomEi på bygda her ble sent på en ul før den ordinære fordi jordmor syns hun hadde så stor livmor. Viste seg at de hadde bommet veldig på termin! Hun trodde termin var i mars, og nå har de satt den ca midt i desember! Var vanskelig å beregne når babyen var så stor fordi hodet og lårbeinet gav ulike datoerså jeg hadde ikke engang fått med meg at de skulle ha barn, og nå skal de jammen ha FØR meg! Snakk om ufint
![]()
Oj det er jo litt sykt da! Såå forskjell liksom![]()
Jeg går på vekstkontroll en gang i måneden grunnet høy BMI. Da går jeg til sykehusetSå får se trollmoren ca 1 gang i måneden på UL
![]()