Har BMI på 35 ....Får jeg spørre hvor høy bmi du har? Jeg har også det, men skal bare inn i uke 34, ikke noe før den tid :/
Kan også si at alt er helt normalt med den lille, da hun vokser akkurat slik hun skal, ikke noen store avvik noen veier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har BMI på 35 ....Får jeg spørre hvor høy bmi du har? Jeg har også det, men skal bare inn i uke 34, ikke noe før den tid :/
Ei på bygda her ble sent på en ul før den ordinære fordi jordmor syns hun hadde så stor livmor. Viste seg at de hadde bommet veldig på termin! Hun trodde termin var i mars, og nå har de satt den ca midt i desember! Var vanskelig å beregne når babyen var så stor fordi hodet og lårbeinet gav ulike datoerså jeg hadde ikke engang fått med meg at de skulle ha barn, og nå skal de jammen ha FØR meg! Snakk om ufint
![]()

Det må jo komme som et lite sjokk vel.samtidig er det jo folk som har født uten at de visste at de var gravid
![]()
Ja, man får jo plutselig litt dårlig tid![]()
godt å slippe alle svangerskapsplagene da! Jeg har også lavt stoffskifte, men har ikke fått beskjed om noe vekstkontroll.. merkeligJeg skal på vekstkontroll på sykehuset (ul) uke 32 pga at jeg har lavt stoffskifte og tydeligvis kan påvirke vekst.. de skal gå bort fra det etterhvert men siden jordmoren ikke hadde fått beskjed enda om å slutte så tok hun meg inn![]()
Hvorfor fikk du henvisning til vekstkontroll?Var hos legen i dag. Fått henvisning til vekstkontroll jeg også nå. Spent på hvor fort jeg får innkalling!
Hvorfor fikk du henvisning til vekstkontroll?
Jeg har lyst på det bare for å få sjekka om alt er i orden med den lille !
De finner ikke ut noe mer enn det som de så på oul. Og var alt fint der, har nok lille det bra.... Så ingenting å bekymre seg forHvorfor fikk du henvisning til vekstkontroll?
Jeg har lyst på det bare for å få sjekka om alt er i orden med den lille !
Ja det er jo egentlig sant det du sier der! Nei jeg får være glad for at alt har vært bra hittilDe finner ikke ut noe mer enn det som de så på oul. Og var alt fint der, har nok lille det bra.... Så ingenting å bekymre seg for
Jeg ville og ha ekstra kontroller for man føler seg aldri "helt" trygg. Men nå har jeg gått 1-3ganger i uka på kontroll og det er ikke gøy!
Blir man henvist er det ofte et tegn på at noe ikke er som det skal eller stort barn, og da går man å tenker på at det er noe galt..
Skjønner !Aww. Skjønner deg godt! Jeg ble litt glad egentlig. Får jo se lille igjen. Lenge siden sist!Får det pga høyt symfysemål nå 3 ganger på rad uten tegn til svangerskapsdiabetes.