Vekstkontoll

Materiell gebyr :p så sikkert ultralyd gelen de skal ha betalt for :p :D ha ha

Er det mulig :p haha... Trodde alt som hadde med svangerskap å gjøre var gratis jeg da... Har ihverfall aldri betalt en krone her, ikke for bilder på ul heller fikk med hverfall 10 stk
 
Er det mulig :p haha... Trodde alt som hadde med svangerskap å gjøre var gratis jeg da... Har ihverfall aldri betalt en krone her, ikke for bilder på ul heller fikk med hverfall 10 stk

Ja det trodde jeg også , rart det er så forskjellig fra sykehus til sykehus :p
Vent litt , du må få med deg en giro. Ja okeeeei, også er den på 25 Kr :p ha ha
 
Fikk litt fler enn de pleide å gi, jordmor bretta de godt inn så ingen skulle se :p 8-9 stk? :p

Ha ha ha :p
Jøssenavn å smålig de er som skal ha penger for sånt. Fikk 1 bilde på den ordninære Ultralyden jeg. Men tenkte ikke noe over det og da sa de ingenting om 175,Kr eller ga meg noe tilbud om det heller :p
 
Ja det trodde jeg også , rart det er så forskjellig fra sykehus til sykehus :p
Vent litt , du må få med deg en giro. Ja okeeeei, også er den på 25 Kr :p ha ha

Vil tørre å påstå at det nesten er dyrere enn 25 kr å få ut de giroene da...
 
Gravide kan bli pålagt å betale for materiell på lik linje med alle andre, men man skal ikke betale for hansker, så 25,- er kanskje ok, men 200,-?!
 
Skal på vekstkontroll den 15. På sykehuset i Kristiansand.
Bekymrer meg ikke altså for jeg får tydeligvis mindre barn enn "vanlig"

Men hva gjør de?
Stod på brevet også at hvis ville ha utskrift av Ul bilder måtte vi betale 175 ,- er det noe nytt de har begynt med? Syns det var litt rart da men :)
Betaler 25kr uten bilder og 175 eller noe sånt med I arendal også.
 
Hva var grunn jentene at dere har fått sånne kontroller? Jeg ligger ovenfor kurven men det er ingen som tilbyr neg sånne kontroller, bekymret((
Jeg fikk tilbud om det på oul da jm syns storebror var så liten da han ble født i uke 39 (2928g, så sååå liten var han ikke). Men vi takka ja. Var i uke 28 og fikk ny time i uke 32.
 
Back
Topp