Vekstestiminering

Jeg var på vekstestimering på fredag og fikk vite at hun er +18%, så blir nok rundt 4kg til termin. Får se om det stemmer. Termin om 6 uker ;)

Tar di ikke gjennomsnittet av alle 3?? Det gjør de her.. Mage/bryst, hode og lårbeinet :)
Sånn ble det gjort her også, han tok av mage, hodet og lårbein også ble det et mål av de tre måla :)

Ok. Skal igjen i uke 37, skal følge godt med da. Spennende! Håper han holder seg innenfor + 10%..

Her var alt helt på gjennomsnittet merkelig nok.. Det skjer visst ikke så ofte skjønte jeg - 0% avvik :P tror det er heelt normalt at man slingrer litt på pluss og minussiden. Vi er jo alle unike individer og det er de små krabatene inni magen også <3 så lenge alt ser ut til å stå bra til inni der, baby sparker og er glad, så er jo ikke størrelsen på dem så viktig tenker jeg ^^,

Var på kontroll mandag som var, 9% + her, men har sv.dia så det var ingen grunn til bekymring enda fikk jeg beskjed om.

Hm va på en sån kontroll på sykehuset og først va han 13%under så ble han liksom på +0% 2 uker etterpå. Så en uke etter oss jordmor som tok de 2 andre sf målene va han helt nederst på det grønne i svangerskaps papirene.så ho mente att han va liten. Men de sa og att morkaken va begynt å bli forkalka..de mente dette va ikke farlig.men begynner å tro att det er den som ikke slipper frem nok næring til babyen.

Back
Topp