Har du tenkt på at kanskje han kan ha noe låsninger? Nå vet jeg ikke hvor gammel din er, men melken bruker hvertfall å komme mellom dag 3 og 5.
Jeg slet masse med amming med første. Gråt da jeg måtte gi han en flaske første gang. Men innså etter hvert det ikke var noe nedelag. Jeg ga etter hvert helt opp ammingen og heller koste meg med en mett og fornøyd baby! Så mitt råd er: er han under 4 dager prøv litt til. Kanskje ta han med til kiropraktor/manuellterapeut. Og husk, det er ikke noe nederlag å måtte gi mme. Masse lykke til
Hvor lang tid tok det før du ga opp? Vurderer det sterkt her etterhvert. Lillegutt vil verken ta pupp eller skjold og dei få gangene han tar skjoldet og suger så får han ikke til teknikken til å få melken ut. Ammingen er bare en tid der vi begge er stressa og hylgriner. Jeg prøver å være rolig å slappe av, men ikke lett når han er sint som fly og kaver og styrer på. Ingen på hverken sykehuset eller helsestasjonen har fått til noe heller. Jeg pumper i tillegg så han får ca 50/50 mm og mme. Men kjenner jeg sliter meg ut. Og med blodtap på 3,5 liter etter fødsel så er ikke kroppen på topp fra før heller :-/
Mini er straks 2 uker. Føler meg fæl viss jeg gir opp allerede, men slik det er nå et ikke godt for noen av oss :-(