Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Perfekt babymage ❤
Tusen takk søta ♥ Er noe helt spesielt å gå med den derre magen. Men skal si jeg gleder meg som en unge på julaften til å få møte ho Hvordan går det med deg enkefalos? Har dere hatt nytt prøverørsforsøk nå?Se på hu'a!! For en nydelig babymage ❤❤ Godt å høre at alt ser fint ut så langt Fotbehandling hørtes himmelsk ut! Vel fortjent for ei som gjør livets viktigste jobb ❤
Ah, jeg så ikke denne før nå. Kan skjønne veldig godt at du begynner å bli klar for å hilse på den lille inni der Så du hadde lagt inn hilsen u dagboka mi, så da har du sikkert fått svaret på spørsmålene dine Formen er altså litt nedadgående, men vi får inderlig håpe at det er for en god sak denne gangen ❤Tusen takk søta ♥ Er noe helt spesielt å gå med den derre magen. Men skal si jeg gleder meg som en unge på julaften til å få møte ho Hvordan går det med deg enkefalos? Har dere hatt nytt prøverørsforsøk nå?
Æsj, det hørtes veldig urimelig ut av mannen din å bli sinna for det Han kan liksom ikke skylde på hormoner heller.. ) Håper han forstår at han var dust og at stemningen blir bedre ❤36+3:
Idag har jeg ikke fått hvilt meg. Vert en annen plass, som jeg må ta båt til for å jobbe med praktisk eksamen, sammen med mine medstudenter. Skal ha visning imorgen kveld kl.19 og på lørdag kl.13. Var hjemme igjen til jenta mi skulle danse på en kulturskolefremvisning kl.18.30. men fikk ikke reist hjemom imellomtiden. Når jeg kom hjem var jeg kjempe sliten. Hadde bare lyst å gå å legge meg i senga. Så blir mannen drittsur på meg fordi jeg er for sliten til å snakke i telefon med ei som har prøvd å få tak i meg mens jeg var opptatt og som jeg vet har mye på hjertet. Det eneste jeg tenker på er at jeg vil legge meg. Ikke snakke i telefonen. Fyttikatta for noen stygge fraser som dette ut av kjeften på mannen om meg. Men er rett og slett for sliten til å bry meg om det i det øyeblikket. Jeg går i senga å legger meg. Og så kjenner jeg bare at det ble litt i overkanten oppå den formen jeg var i fra før. Og gråter litt stille for meg selv. Men jenta kommer inn å vil si god natt. Jeg koser litt med henne. Ho er så god <3 Så kommer mannen inn. Ser ut som han er komt over irritasjonen og koser lit med jenta han også. så ser han sikkert at jeg har tårer i øynene. Og spør meg bare for å være idiot: " Hva er det du er lei deg for da"? Han spurte ikke fordi han lurte og ville trøste, men for å være spydig. "grr" hadde bare lyst å skrike til han. Men hva hjelper det. Jeg spurte han om han spurte på den måten for å å være frekk? Han ville ikke svare. Jenta mi sa, "du må svare mamma". Så gikk han bare. Utrolig dustete oppførsel. :-(
Takk<3 Håper jeg også. Men foreløbig har han gått å lagt seg på gjesterommet uten å prøve å lage noe bedre stemning. Og jeg ligger i vår seng og er ganske trist og lei. Får ikke sove jeg, med den sure stemninga som har vert.Æsj, det hørtes veldig urimelig ut av mannen din å bli sinna for det Han kan liksom ikke skylde på hormoner heller.. ) Håper han forstår at han var dust og at stemningen blir bedre ❤