Veien videre til et nytt mirakel <3

Perfekt babymage ❤ :D
 
  • Liker
Reactions: AFA
Uke 27+6:

Våknet opp med vondt i hele siden av magen som jeg lå på, vondt i blæra og full i luft som trykket under ribbebena og på magesekken. Frykter det blir dårligere søvn på meg fremover. Men man kan jo alltids håpe :-D
Uansett er det fint å kjenne at hun sparker og lever inni der. Blir så glad hver gang jeg kjenner henne. Tenk at imorgen er det bare 12 +2 til termin. Helt utrolig hvor fort tiden går. Igår hadde vi familieselskap for jenta vår som blir 8 på mandag. Og så var vi å sang i en 80-års dag. Det var koselig. Idag skal jeg lese ferdig en artikkel som skal være lest til imorgen og kanskje skrive litt klart til flere foreldresamtaler. Være med jenta mi før jeg skal på bandøving kl.18. Nærmer seg veldig konsert nå. Gleder meg, men gruer meg også til å danse og synge i 2,5 time på natten. Men det blir siste store gig på meg på en lang stund så får bare kose meg å nyte det :-D
 
Last edited:
Tusen takk. Ja syns den er ganske fin :-D Men nå begynner det å bli tyngre. Må bare ha fokus på å klare først konsert på lørdag, foreldresamtaler nå i april og resten av skolen nå frem til siste eksamen 6juni. Gleder meg til å bli ferdig med alt det å bare konsentrere meg om den lille som skal komme ♡
Perfekt babymage ❤ :D
 
28+4 uke:
Den store konsertdagen imorgen. Wuææ!
Alle kordamene skal i første sett ha likr kjoler son jeg har på meg på bildet. Har vert noen travle dager denne uken. Mandag, tirsdag, onsdag var skoleseminar med forelesninger og presentasjon av masterskisse utkast med respondent. På onsdag vae det bare rett på generalprøve når jeg kom hjem kl.18. Generalprøve fra 19-22. Torsdag jobb fra 07.45-14.30. Men var å jobbet litt til etter det. Var helt gåen etter det og måtte hvile. Mannen er så flink og laget deilig middag til oss ♡ Så var det å prøve kjolen som skulle brukes til showet imorgen. Gleder meg da!
Idag har jeg jobbet med å skrive en forskningsoppgave fra 8 til15.30. Spist middag og så var det øving med kor-damene i en speilsal fra 17 til 20.00. Der vi kunne se at vi var synkroniserte i bevelgelsene og at kjolene fungerte på med dansemooves. Nå slapper jeg og Vida bare heerlt av før det blir fullt kjør i morgen kveld.
 

Vedlegg

  • IMG_20160408_204949.jpg
    IMG_20160408_204949.jpg
    72 KB · Visninger: 29
28+5 uke:
Inni magen min ligger ei lita jente på størrelse med en:
8c46e1bc-3c2f-4c96-8172-bdc1daa4f0ac

Abergine!
 
Hoh, for et tett program du har hatt i det siste! Håper du får litt pusterom etter konserten er ferdig. Du ser helt smashing ut i kjolen :D :D Håper konserten går bra i dag!! Dere holder sikkert på nå :) Break a leg! :))
 
  • Liker
Reactions: AFA
Et bilde fra konserten igår. Det var heftig..men utrolig gøy!! Vet ikke hvor jeg får den energien ifra.
 

Vedlegg

  • lucky pigs 4.jpg
    lucky pigs 4.jpg
    61 KB · Visninger: 33
Etter eg kom hjem idag og skulle på do så hadde jeg akutt forstoppelse. Kjentes ut som jeg skulle føde den veien liksom. Gjorde så sinnsykt vondt. Fikk heldigvis råd og hjelp fra jordmor og hun skaffet klyster sånn at eg fikk ut dækelskapet...så nå er eg full i hemoroider og rifter i rumpa :-( auau...
Har aldri hatt det så gale før. Jeg ble veldig redd :-( Håper det ikke skjer igjen! Begynte med jern-tabletter for en uke siden så det er godt mulig det som gjør det. Skal fortsette å ta dem bare annenhver dag.
 
Uke 32+2:
Har vert på jobb i dag.og jeg kjenner at jeg vil ikkje på jobb mer. vertfall ikke de lange dagene jeg går nå. Føler ikke akkurat det er noe spesielt tilpasset for gravide. Tror jeg har fått bekkenløsning, vertfall på ene siden. Har så innihampen vondt i korsrygg, sete og hofte og smerten skyter ned i foten. Skikkelig vondt :-(
 
Uke33+5:

På mandag var jeg hos jordmor. Alt var fint med prøver, mål og alt. Lille venn hadde fortsatt gid plass å snu seg i livmoren.
Har hatt mye vondt i bekkenet siste mnd etter jobb og nå i det siste har det vært uutholdelig. så jordmor anbefalte at jeg tok meg en egenmeld. Frem til timen jeg hadde his legen på torsdag. Og så fikk jeg se hva som skjedde videre derfra.
På torsdag ville legen sykemelde meg 100% så nå slipper jeg å grue meg til dager med ekstra smerte. :) fra idag hadde jeg bare 5 dager igjen på jobb allikevel. Og godt å kunne bare konse på eksamen nå.
Hadde skole med performativ visning i går. Idag skal jeg i babyshower og senere synge i en vielse :) Gleder meg. Blir nok godt mulig siste sangoppdrag.

Neste uke blir det kos med familie, og retting av oppgaver som skal leveres inn i slutten av mai og begynnelsen av juni :)
 
Uke 35:
Tiden går jammen meg fort. Allerede i uke 35. Og bare 5 uker og 2 dager igjen til termin. Sa i forrige post at vielsen var mitt siste sangoppdrag. men jammen drog mannen meg med på ett til nå i helga. Gikk fint det, men måtte sitte meg ned innimellom. Ellers er jeg halvveis inni eksamensoppgave rettingen. Tenker å bli ferdig med alle oppgavene innen tirsdag i neste uke.Slik at jeg slipper å tenke mer på det. Ellers har jeg fått pakke i posten fra Lilleba.
13230221_10156836464670005_895111433529399707_n.jpg

Det nydelige barselsettet som inneholdt : body i str 50-56, teppe, gulpe- og vaskekluter. Skal ha de med i fødebagen. Og så er det 3 stk ammeinnlegg og sengesett til vogna <3 Alt er av bambusviskose og bomull. supermykt stoff. blir deilig for lillegull å bli tullet inn i håper jeg.
 
Last edited:
36+1:
Var hos jormor idag. Alt fint. Litt mer ødem eneste. Sf-mål følger kurven sin med 1,5 cm under gjennomsnittet.
Jordmor var fortsatt usikker på hvilket leie V ligger i. Så har fått ny time 10.juni. da er jeg 37+4. IMG_20160531_105031.jpg Hvis hun fortsatt er usikker så reiser vi på ultralyd og ser. Håper virkelig hun ligger i hodeleie. Fordi de tar ikke inn setefødsler der jeg vil føde.
Brukte et gavekort til en deilig fotbehandling igår, som jeg fikk av mamma og ene søsteren min til bursdagen. Så nå er føttene klare for sommer ;)
Imorgen begynner forberedelser til praktisk eksamen. Visning på fredagskveld og lørdagsformiddag. Feiring av svigerfars 75 årsdag på søndag :)
 
Last edited:
Se på hu'a!! :D For en nydelig babymage ❤❤ Godt å høre at alt ser fint ut så langt :) Fotbehandling hørtes himmelsk ut! Vel fortjent for ei som gjør livets viktigste jobb :D
 
Se på hu'a!! :D For en nydelig babymage ❤❤ Godt å høre at alt ser fint ut så langt :) Fotbehandling hørtes himmelsk ut! Vel fortjent for ei som gjør livets viktigste jobb :D
Tusen takk søta ♥ Er noe helt spesielt å gå med den derre magen. Men skal si jeg gleder meg som en unge på julaften til å få møte ho :D Hvordan går det med deg enkefalos? Har dere hatt nytt prøverørsforsøk nå?
 
36+3:
Idag har jeg ikke fått hvilt meg. Vert en annen plass, som jeg må ta båt til for å jobbe med praktisk eksamen, sammen med mine medstudenter. Skal ha visning imorgen kveld kl.19 og på lørdag kl.13. Var hjemme igjen til jenta mi skulle danse på en kulturskolefremvisning kl.18.30. men fikk ikke reist hjemom imellomtiden. Når jeg kom hjem var jeg kjempe sliten. Hadde bare lyst å gå å legge meg i senga. Så blir mannen drittsur på meg fordi jeg er for sliten til å snakke i telefon med ei som har prøvd å få tak i meg mens jeg var opptatt og som jeg vet har mye på hjertet. Det eneste jeg tenker på er at jeg vil legge meg. Ikke snakke i telefonen. Fyttikatta for noen stygge fraser som dette ut av kjeften på mannen om meg. Men er rett og slett for sliten til å bry meg om det i det øyeblikket. Jeg går i senga å legger meg. Og så kjenner jeg bare at det ble litt i overkanten oppå den formen jeg var i fra før. Og gråter litt stille for meg selv. Men jenta kommer inn å vil si god natt. Jeg koser litt med henne. Ho er så god <3 Så kommer mannen inn. Ser ut som han er komt over irritasjonen og koser lit med jenta han også. så ser han sikkert at jeg har tårer i øynene. Og spør meg bare for å være idiot: " Hva er det du er lei deg for da"? Han spurte ikke fordi han lurte og ville trøste, men for å være spydig. "grr" hadde bare lyst å skrike til han. Men hva hjelper det. Jeg spurte han om han spurte på den måten for å å være frekk? Han ville ikke svare. Jenta mi sa, "du må svare mamma". Så gikk han bare. Utrolig dustete oppførsel. :-(
 
Tusen takk søta ♥ Er noe helt spesielt å gå med den derre magen. Men skal si jeg gleder meg som en unge på julaften til å få møte ho :D Hvordan går det med deg enkefalos? Har dere hatt nytt prøverørsforsøk nå?
Ah, jeg så ikke denne før nå. Kan skjønne veldig godt at du begynner å bli klar for å hilse på den lille inni der :D Så du hadde lagt inn hilsen u dagboka mi, så da har du sikkert fått svaret på spørsmålene dine :p Formen er altså litt nedadgående, men vi får inderlig håpe at det er for en god sak denne gangen ❤
 
36+3:
Idag har jeg ikke fått hvilt meg. Vert en annen plass, som jeg må ta båt til for å jobbe med praktisk eksamen, sammen med mine medstudenter. Skal ha visning imorgen kveld kl.19 og på lørdag kl.13. Var hjemme igjen til jenta mi skulle danse på en kulturskolefremvisning kl.18.30. men fikk ikke reist hjemom imellomtiden. Når jeg kom hjem var jeg kjempe sliten. Hadde bare lyst å gå å legge meg i senga. Så blir mannen drittsur på meg fordi jeg er for sliten til å snakke i telefon med ei som har prøvd å få tak i meg mens jeg var opptatt og som jeg vet har mye på hjertet. Det eneste jeg tenker på er at jeg vil legge meg. Ikke snakke i telefonen. Fyttikatta for noen stygge fraser som dette ut av kjeften på mannen om meg. Men er rett og slett for sliten til å bry meg om det i det øyeblikket. Jeg går i senga å legger meg. Og så kjenner jeg bare at det ble litt i overkanten oppå den formen jeg var i fra før. Og gråter litt stille for meg selv. Men jenta kommer inn å vil si god natt. Jeg koser litt med henne. Ho er så god <3 Så kommer mannen inn. Ser ut som han er komt over irritasjonen og koser lit med jenta han også. så ser han sikkert at jeg har tårer i øynene. Og spør meg bare for å være idiot: " Hva er det du er lei deg for da"? Han spurte ikke fordi han lurte og ville trøste, men for å være spydig. "grr" hadde bare lyst å skrike til han. Men hva hjelper det. Jeg spurte han om han spurte på den måten for å å være frekk? Han ville ikke svare. Jenta mi sa, "du må svare mamma". Så gikk han bare. Utrolig dustete oppførsel. :-(
Æsj, det hørtes veldig urimelig ut av mannen din å bli sinna for det :( Han kan liksom ikke skylde på hormoner heller.. :)) Håper han forstår at han var dust og at stemningen blir bedre ❤
 
Rødt kort til mannen din! Du må få tenke på deg selv. Sliten er sliten :)
 
Æsj, det hørtes veldig urimelig ut av mannen din å bli sinna for det :( Han kan liksom ikke skylde på hormoner heller.. :)) Håper han forstår at han var dust og at stemningen blir bedre ❤
Takk<3 Håper jeg også. Men foreløbig har han gått å lagt seg på gjesterommet uten å prøve å lage noe bedre stemning. Og jeg ligger i vår seng og er ganske trist og lei. Får ikke sove jeg, med den sure stemninga som har vert.
Uansett...var innom å leste dagboken din. Og ser at mye har skjedd siden sist. Krysser alt jeg har av fingre og tær for at det endelig skal skje denne gangen <3
 
37+3:
Idag skal jeg på møte med UDF. Så er ikke hjemme før ni tiden ikveld :)
Bare som oppdatering så kom mannen senere på kvelden den dagen han var så toskete og bad om unnskyldning for sin dårlige oppførsel. Så ting ordnet seg.
Ellers er jeg ferdig med alle eksamener. Den praktiske er vel bestått. Og sensur på de to andre kommer vel om 1,5 og 2,5 uker. Så det blir jo spennende :D
Var på møte før sommer med lokalagstyret i UDF igår og fikk en deilig 3 retters middag etterpå. Blir middag etter møte idag og. Men ikke samme gjeng. Holdet fortsatt koken. Men kjenn en del nedpress og stikk nedentil. Litt murringer og kynnere i ny og ne. Ser føttene mine er bedre i dag enn de har vert på lenge. Var helt hovne i forrige uke. Sikkert pga varmen og at jeg stod mye når jeg hadde praktisk eksamen.
Legger ut et bilde av meg og magen senere :)
 
Last edited:
Back
Topp