Veien til vårt lille mirakel

Ja, ganske lik som den over her, men kanskje litt svakere. Kan helt klart se "noe", men for tidlig å si helt sikkert om det er babystrek. Første gang jeg i det hele tatt har fått antydning til strek, så spennende uansett hvordan det går :nailbiting::woot:



Har du noen symptomer @Merri87 ? :)
Symptomene jeg har lagt merke til er stikninger rundt livmor området, litt rare isninger i brystene og veldig støl i lyskene/lårene. Har du noen symptomer? Og hvordan så din test ut? Nysgjerrig :)
 
Symptomene jeg har lagt merke til er stikninger rundt livmor området, litt rare isninger i brystene og veldig støl i lyskene/lårene. Har du noen symptomer? Og hvordan så din test ut? Nysgjerrig :)

Den eneste klare forskjellen jeg har merket er at jeg har ganske ømme bryster, påfallende mer enn de andre syklusene, slik at jeg kjenner det hele tiden. Bildet ligger på IKM uke 40, litt nede på siden her. :)

Når tenker du å teste på nytt?
 
Den eneste klare forskjellen jeg har merket er at jeg har ganske ømme bryster, påfallende mer enn de andre syklusene, slik at jeg kjenner det hele tiden. Bildet ligger på IKM uke 40, litt nede på siden her. :)

Når tenker du å teste på nytt?
Da skal jeg sjekke ut det:) Spennende!:woot:

Tester nok tidligst igjen i morgen, men burde helst ventet to dager, for å se virkelig økning om det er noe der. Men kjenner jeg meg rett så blir det testing igjen i morgen:) Når tester du igjen?
 
Da skal jeg sjekke ut det:) Spennende!:woot:

Tester nok tidligst igjen i morgen, men burde helst ventet to dager, for å se virkelig økning om det er noe der. Men kjenner jeg meg rett så blir det testing igjen i morgen:) Når tester du igjen?

Spennende! Da skal jeg følge med i morgen. :D

Jeg har bare en test igjen, så håper jeg klarer å vente til fredag eller lørdag. Har to digitale også, men de sparer jeg til den gangen mensen faktisk er forsinket :p
 
Spennende! Da skal jeg følge med i morgen. :D

Jeg har bare en test igjen, så håper jeg klarer å vente til fredag eller lørdag. Har to digitale også, men de sparer jeg til den gangen mensen faktisk er forsinket :p
Håper virkelig det dukker opp to streker for oss begge:smiley-angelic001
 
CD 28, 11 DPO

Før jeg stupte ut døra idag, rakk jeg å ta en test. Men i svima tok jeg feil, og testet med en vanlig babyplan.
Kan klare å se noe, om jeg setter inn et ekstra gir på streksynet mitt. Men jeg ser streker over alt om dagen:facepalm:
 

Vedlegg

  • CFE8CB75-E791-4569-9478-E4D0DF2DCCA5.jpeg
    CFE8CB75-E791-4569-9478-E4D0DF2DCCA5.jpeg
    39,1 KB · Visninger: 84
Syns jeg skimter noe! Det er jo fortsatt tidlig, spesielt for vanlige tester, så håper det er noe på gang. Jeg testet med min siste vanlige fra babyplan i dag og kan skimte noe, men for min del var den for svak til å fange opp på kamera. :)
 
Syns jeg skimter noe! Det er jo fortsatt tidlig, spesielt for vanlige tester, så håper det er noe på gang. Jeg testet med min siste vanlige fra babyplan i dag og kan skimte noe, men for min del var den for svak til å fange opp på kamera. :)
Har ikke helt troen i dag. Vet ikke helt hvorfor, har bare fått en følelse av at dette ikke går:shifty: Merkelig....men så lenge TR holder seg unna er det håp.
 
Har ikke helt troen i dag. Vet ikke helt hvorfor, har bare fått en følelse av at dette ikke går:shifty: Merkelig....men så lenge TR holder seg unna er det håp.

Jeg er litt delt selv. Er første syklus med hormoner for min del (letrozol + el sprøyte), så har lurt litt på om jeg bare har PMS symptomer nå med tanke på ømme bryster, og at grunnen til at jeg ikke har hatt det så mye tidligere er fordi jeg ikke har hatt skikkelig el :wtf:

Denne ventetiden er så lang. :sour:
 
Test fra i går øverst, og test jeg nettopp tok nederst. Kan jeg se en bitteliten økning? :nailbiting:
 

Vedlegg

  • E6C7747F-7390-45C7-A842-BA94E06074B5.jpeg
    E6C7747F-7390-45C7-A842-BA94E06074B5.jpeg
    33,2 KB · Visninger: 84
  • 9BD092F6-9F48-4837-B3D5-254FBD8FCBC4.jpeg
    9BD092F6-9F48-4837-B3D5-254FBD8FCBC4.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 77
Jeg ser på nederste jeg og!! Ååh, krysse fingre!!
 
Back
Topp