Veien til vårt lille mirakel

Så godt at det hjelper med pause ♥️
Høres ut som om du har en god plan fremover, håper spiren sitter på første forsøk, når den tid kommer :)
 
Nå teller jeg dager til laparoskopi. Dagen kommer jo allerede først kommende fredag:nailbiting: Veldig spent på hva de finner! Og så klart venter jeg mens AKKURAT på den dagen:facepalm: Men men, det var visst ingen hindring takk og lov. Er bare redd jeg kommer til å ha mer vondt etterpå enn nødvendig. Men det må jo gå det også.

Jeg regner også med å sette inn egget vi har på frys hos Hausken kort tid etter. Har sendt dem melding for å høre når jeg kan og bør sette inn egg etter en laparoskopi.
Må gjøre noe, da jeg skal ringe inn mens til Rikshospitalet i mars, og i følge andre som skal det samme, har fått beskjed om at de ikke får oppstart før i juni. Så vil tro det gjelder meg også. Sinnsykt lenge til!!! :(
 
Da var laparoskopi unnagjort. Sov veldig mye i går, og har sovi en god del i dag også.
Ikke hatt noe særlig smerter i magen, mest luftsmerter i skuldrene.
Går på en god blanding av Paracet og Ibux. Har også fått med meg Oxynorm og Tramadol som jeg kan ta ved behov. Sykemeldt i en uke, og må ta det rolig i 14 dager med tanke på tunge løft.

De fant ingen endometriose. Og begge egglederne mine var åpne og fine. Så ingenting feil å se. Operasjonen tok bare 16 minutter.
Sykehuset sa at vi allerede kan sette inn egget vi har på frys denne syklusen, i og med at jeg startet mens samtidig med operasjonen i går. Så skal sende melding til Hausken og fortelle at vi ønsker innsett allerede nå i februar:D
 
Spennende ♥️ håper det er gullegget!
 
Da var laparoskopi unnagjort. Sov veldig mye i går, og har sovi en god del i dag også.
Ikke hatt noe særlig smerter i magen, mest luftsmerter i skuldrene.
Går på en god blanding av Paracet og Ibux. Har også fått med meg Oxynorm og Tramadol som jeg kan ta ved behov. Sykemeldt i en uke, og må ta det rolig i 14 dager med tanke på tunge løft.

De fant ingen endometriose. Og begge egglederne mine var åpne og fine. Så ingenting feil å se. Operasjonen tok bare 16 minutter.
Sykehuset sa at vi allerede kan sette inn egget vi har på frys denne syklusen, i og med at jeg startet mens samtidig med operasjonen i går. Så skal sende melding til Hausken og fortelle at vi ønsker innsett allerede nå i februar:D

Så fantastisk da ! De beste nyheter :D da er det bare å satse på at det er gullegget !:Heartred:Heartred
 
Da blir det kontroll time hos Hausken neste mandag. Endelig i gang med fryseforsøk:Heartred Måtte alt gå på skinner, og egget overleve opptining:smiley-angelic001
 
Måtte inn å lese en gang til ka din opplevelse av laparoskopi var :D så digg at det tok så kort tid ! de ringte meg plutselig i dag, med time i slutten av mars ! Hihi endelig ! Så eg var heldigvis ikkje glemt :hilarious:, bare covid som har utsatt alt :p spent på ka de evt finner hos meg :wideyed:

Skylte de egglederene dine også? De skal skylle mine :)
 
Måtte inn å lese en gang til ka din opplevelse av laparoskopi var :D så digg at det tok så kort tid ! de ringte meg plutselig i dag, med time i slutten av mars ! Hihi endelig ! Så eg var heldigvis ikkje glemt :hilarious:, bare covid som har utsatt alt :p spent på ka de evt finner hos meg :wideyed:

Skylte de egglederene dine også? De skal skylle mine :)
Å så bra at du har fått time da:joyful:
Ja de skyldte egglederne mine. De var åpne og fine. Alt så bra, og glatt ut. Ingen endo her i gården:smug:

Ikke hatt smerter, noe som var deilig. Men skikkelige luftsmerter i Høyre skulder:yuck: Det var ordentlig vondt! Men det gikk seg til dagen etter. Hatt litt smerter oppi skulderen igjen idag, så det er nok siste rest av gassen, siden jeg har vært litt mer aktiv de siste dagene.

Håper operasjonen går bra for deg også:D
 
Å så bra at du har fått time da:joyful:
Ja de skyldte egglederne mine. De var åpne og fine. Alt så bra, og glatt ut. Ingen endo her i gården:smug:

Ikke hatt smerter, noe som var deilig. Men skikkelige luftsmerter i Høyre skulder:yuck: Det var ordentlig vondt! Men det gikk seg til dagen etter. Hatt litt smerter oppi skulderen igjen idag, så det er nok siste rest av gassen, siden jeg har vært litt mer aktiv de siste dagene.

Håper operasjonen går bra for deg også:D

så bra :D kjenner at eg gleder meg litt! Er godt å få litt svar, håper helst at eg blir gravid på neste iui da, men om ikkje er det heldigvis rett til laparoskopi :D
 
Back
Topp