Veien til vårt lille mirakel

Jeg hadde skikkelige mensensmerter før jeg testa positivt :D krysser fingrene for deg!
 
CD 24, 11 DPO
Dagens test. Ikke mye til strek idag synes jeg.
Våknet av veldige menssmerter, og masse rumling og luft i magen.
Er altfor tidlig å få TR på CD 24 for meg. Det tidligste jeg har fått er på CD 27, så nå lurer jeg litt på hva som skjer.

Begynner også å bli snørrete, og nyser i ett kjør:(

Har egentlig fått en følelse at dette ikke har gått. Men gir ikke helt opp før TR dukker opp.

Edit: Sjekket testen igjen etter en halvtime, og streken er nå veldig tydelig. Vet man ikke skal se på testene etter en viss tid. Men det er jo umulig å ikke se den tykke strekeno_O
På nederste bildet er testen tørket.
 

Vedlegg

  • B2C0500B-62DB-442A-A100-5DAC439C90BA.jpeg
    B2C0500B-62DB-442A-A100-5DAC439C90BA.jpeg
    10,5 KB · Visninger: 87
  • FBF8A9E9-0061-4C97-8A1D-A084F610037A.jpeg
    FBF8A9E9-0061-4C97-8A1D-A084F610037A.jpeg
    11,1 KB · Visninger: 89
Last edited by a moderator:
Var på toalettet i stad, og oppdaget lys brun utflod.

Redd for at TR kommer på visitt lenge før tiden denne gangen dessverre :( Pleier aldri å spotte før mens.
 
Festeblødning?:D
Tror du det kan være det?
Det er bare lys brun utflod, og ingen tegn til ferskt blod:bored:
Og synes det er litt sent å få det på 11 DPO?
Man får vel heller ikke tegn til strek på tester før implantasjonen har skjedd?

Uff! Skal ikke være noen enkel reise dette med å få barn.
 
Vet jo ikke, og har ikke opplevd festeblødning selv, men har lest at den kan vær brun! og det at det er brunt tyder jo på at det er "gammelt", altså at det har tatt litt tid før det kom ut, og det henger jo veldig bra sammen med mensensmertene du har hatt, for ser for meg at de fikk du av at egget gravde seg inn for å feste seg :D så implantasjonen skjedde i såfall for et par dager siden. meeeen jeg er jo ingen eksepert, men syns det virket logisk :p
 
Vet jo ikke, og har ikke opplevd festeblødning selv, men har lest at den kan vær brun! og det at det er brunt tyder jo på at det er "gammelt", altså at det har tatt litt tid før det kom ut, og det henger jo veldig bra sammen med mensensmertene du har hatt, for ser for meg at de fikk du av at egget gravde seg inn for å feste seg :D så implantasjonen skjedde i såfall for et par dager siden. meeeen jeg er jo ingen eksepert, men syns det virket logisk :p
Hmm...når du sier det, så høres det veldig logiskt ut:)
Har hatt ganske vonde menssmerter i noen dager. Men smertene har roet seg litt nå, når jeg tenker etter. Ikke vet jeg om det er normalt med menssmerter når egget fester seg heller :wacky:
Har bare fått en sinnsyk hodepine, og fryser veldig. Så har lagt meg under pleddet i sofaen med i tillegg 24 varme grader inne:hilarious: Mye mulig en forkjølelse på gang :wtf:
 
Jaa sant, tenker uansett at det er håp så lenge TR ikke dukker opp! Krysser fingre og tær for deg :Heartred
 
Jeg hadde og mensensmerter noen dager med min datter i 2013 :) :)
Blødd noe mer i dag enn det lille brunet du skrev om tidligere?

er optimistisk :) :)
 
Jeg hadde og mensensmerter noen dager med min datter i 2013 :) :)
Blødd noe mer i dag enn det lille brunet du skrev om tidligere?

er optimistisk :) :)
Var ikke noe tegn til noe brun utflod da jeg var på toalettet for en stund siden. Så krysser fingrene for at det blir med det:smiley-angelic001
 
CD 25, 12 DPO

Dårlig med positive tester i dag:(
Kan så vidt skimte noe på den blå og grønne testen, men nå har jeg mista håpet. Burde vært sterkere i dag hvis det er noe der føler jeg.

Men men. TR har jo ikke dukket opp enda, så er fortsatt et ørlite håp. Men jeg forbereder meg på PP 21 nå.

Har ryddet opp i alle testene og lagt vekk alle billig testene. Og skal fra nå av bare bruke CB monitoren og tester fra Babyplan, som jeg ikke har hatt noen problemer med, med tanke på skyggestreker. Sverger til dem.

Uansett. Jeg går i møte PP 21 med godt mot. For dette skal vi jo klare en eller annen gang. Hadde jo vært en drøm å klare det på egenhånd. Med en kjemisk bak meg, så har jeg et bittelite håp :Heartred
 

Vedlegg

  • 61D00975-B9F4-4820-AD1A-11F25156D449.jpeg
    61D00975-B9F4-4820-AD1A-11F25156D449.jpeg
    27,4 KB · Visninger: 84
CD 25, 12 DPO

Dårlig med positive tester i dag:(
Kan så vidt skimte noe på den blå og grønne testen, men nå har jeg mista håpet. Burde vært sterkere i dag hvis det er noe der føler jeg.

Men men. TR har jo ikke dukket opp enda, så er fortsatt et ørlite håp. Men jeg forbereder meg på PP 21 nå.

Har ryddet opp i alle testene og lagt vekk alle billig testene. Og skal fra nå av bare bruke CB monitoren og tester fra Babyplan, som jeg ikke har hatt noen problemer med, med tanke på skyggestreker. Sverger til dem.

Uansett. Jeg går i møte PP 21 med godt mot. For dette skal vi jo klare en eller annen gang. Hadde jo vært en drøm å klare det på egenhånd. Med en kjemisk bak meg, så har jeg et bittelite håp :Heartred
Så trist med negative tester, men håpet er ikke helt ute enda:Heartred
 
CD 25, 12 DPO

Dårlig med positive tester i dag:(
Kan så vidt skimte noe på den blå og grønne testen, men nå har jeg mista håpet. Burde vært sterkere i dag hvis det er noe der føler jeg.

Men men. TR har jo ikke dukket opp enda, så er fortsatt et ørlite håp. Men jeg forbereder meg på PP 21 nå.

Har ryddet opp i alle testene og lagt vekk alle billig testene. Og skal fra nå av bare bruke CB monitoren og tester fra Babyplan, som jeg ikke har hatt noen problemer med, med tanke på skyggestreker. Sverger til dem.

Uansett. Jeg går i møte PP 21 med godt mot. For dette skal vi jo klare en eller annen gang. Hadde jo vært en drøm å klare det på egenhånd. Med en kjemisk bak meg, så har jeg et bittelite håp :Heartred
ÅÅå så synd at dem ikke er blitt mer positiv, det var jo ikke planen :(
Håpet er jo ikke helt ute ennå, håper virkelig den streken tar seg opp og at dumme tante holder seg laaaaaangt borte.
Klemmer
 
ÅÅå så synd at dem ikke er blitt mer positiv, det var jo ikke planen :(
Håpet er jo ikke helt ute ennå, håper virkelig den streken tar seg opp og at dumme tante holder seg laaaaaangt borte.
Klemmer
Nei det var ikke planen:(
Fikk denne nettopp...men den ser altfor grå ut til at det kan være en babystrek:yuck:
 

Vedlegg

  • 8DEB7FAE-62EA-4AC6-A461-41803F58A229.jpeg
    8DEB7FAE-62EA-4AC6-A461-41803F58A229.jpeg
    18,2 KB · Visninger: 83
Nei det var ikke planen:(
Fikk denne nettopp...men den ser altfor grå ut til at det kan være en babystrek:yuck:
Jeg ser i alle fall streken godt på opplastet bilde herfra :) Vet dem er klarere i virkeligheten også, krysser bare fingrene for sterkere i morgen :)
 
CD 26, 13DPO

CB monitoren lyste ikke gravid idag, og nå har TR meldt sin ankomst flere dager før tiden.
Bare å psyke seg opp til en ny PP.
 
Back
Topp