Veien til vårt lille mirakel

CD 7

Tiden snegler seg av gårde. Tiden går egentlig veldig fort, men samtidig sakte.
Prøver å være positiv for hver eneste dag man får oppleve, frisk og rask. Takknemlig for det. Men, noen ganger er ventetiden så enormt lang! :wacky:

Sjekket når jeg bruker å få eggløsning, og den ligger ganske stabil på CD 14, +/- en dag.
Så hvis syklusen går etter planen, så har jeg eggløsning på mandag 17.august, og da ser det ekstremt lovende ut for at det blir innsett i ukedag :smiley-angelic001

Jeg er så ubeskrivelig klar for at dette skal gå veien nå!! Måtte det lille fryse-egget vårt overleve opptining, og at vi kan få den veldig etterlengtede positive testen og en frisk baby på slutten:Heartred

Tre dager på jobb venter, så er det første ultralyd på torsdag. Måtte slimhinnen være perfekt!!! Jeg krysser alt jeg har!
 
CD 10

I morgen er det tid for første ultralyd før fryseinnsett.

Jeg er så innmari spent og jeg gruer meg litt for hva som kan skje fremover. Håper så inderlig at jeg får positiv eggløsningstest i løpet av helgen eller senest mandag/tirsdag, slik at det blir innsett. Er så utrolig nervøs for at det blir avbrutt:nailbiting:
Har allerede begynt å teste for eggløsning, for er livredd for å gå glipp av den!! Og ser at testene begynner å bli litt sterkere dag for dag. Fikk første «høy» på monitoren i dag.

Så håpet er at dette skal kunne gå :joyful: Krysser fingrene for bra slimhinne i morgen!!!
 
iiik så utrolig spennende!!
Ja! Dette er så spennende:nailbiting: Nesten litt for spennende.

Ferskforsøket var spennende det også, men da er jo ting mer «planlagt». Nå må kroppen selv gi beskjed. Og det er jo typisk at den ikke skal spille på lag når det gjelder:banghead:
Men får håpe det går veien.

Så står det jo og faller på at det eneste ene lille emryoet overlever også.
 
ja nå må kroppen virkelig spille på lag, det er litt nervepirrende! Men krysser alt jeg har for at det ikke blir noe surr for deg :Heartred
 
CD 11

Nå begynner eggløsningstesten å bli mye sterkere, og CD Fertilitetsmonitoren viser HØY for andre dag på rad.
Så forhåpentligvis så kommer eggløsningen i helgen :joyful:

Nå bærer det snart av sted for ultralyd av slimhinna. Måtte den være slik den skal være:rolleyes:
 

Vedlegg

  • 9AFF8379-2F67-4188-88B0-29CBA79365DD.jpeg
    9AFF8379-2F67-4188-88B0-29CBA79365DD.jpeg
    44,9 KB · Visninger: 74
Første ultralyd før fryseinnsett

Da har jeg vært på ultralyd før fryseinnsett. Der så det veldig bra ut.

Hun så en ledene fin follikel på 15mm og slimhinnen lå på 9 mm. Trodde at eggløsningen kommer til å skje enten på lørdag eller søndag. Noe som er gode nyheter! Da blir det i såfall innsett enten på onsdag eller torsdag :woot:

Hun sa i tillegg at vi bare burde kjøre på med prøving selv i tillegg, selv om hun sa at alle sykepleierne frarådet sex før innsett:laughing002
Men da får vi jo doblet sjansen, og om tanken på tvillinger ikke skremmer meg, så var det bare å kjøre på. Noe vi absolutt skal.
For, fra å gå fra ingen baby til to babyer, hadde jo bare vært en drøm!!
Liten sjans at det blir tvillinger, men ingenting skal forbli uprøvd her i gården.

Så nå må mannen til pers og prestere i noen dager :D
 
CD 12

I dag fikk jeg maksimal på fertilitetsmonitoren, og positive strimmel tester (3stk forskjellige) :woot: Livredd for at CB viser feil:nailbiting: Men den er vel den tryggeste. Skal vel litt til for at den viser feil.

Så melding er sendt til Hausken :joyful:
 
Hurra :Heartred Du får bare kose deg i helga og gjøre klar til ruging!!!
 
Her råder det ingen tvil om at jeg har positiv eggløsningstest i dag ihvertfall :joyful:
 

Vedlegg

  • 73280306-5A62-45E4-814F-85A18EEF1DFD.jpeg
    73280306-5A62-45E4-814F-85A18EEF1DFD.jpeg
    31,9 KB · Visninger: 79
CD 13
Eggløsningstesten jeg tok på morgenen i dag var positiv. Fikk også maksimal på monitor.

Tok tester igjen i kveld, og da var dem negative :) Så da er det helt sikkert at det stemmer med eggløsning i dag :joyful:
 

Vedlegg

  • 24EC0736-1585-4593-AC98-F368ED8C6848.jpeg
    24EC0736-1585-4593-AC98-F368ED8C6848.jpeg
    26,1 KB · Visninger: 59
Last edited by a moderator:
CD 13

Eggløsningstesten jeg tok på morgenen i dag var positiv. Fikk også maksimal på monitor.

Tok tester igjen i kveld, og da var dem negative :) Så da er set helt sikkert at det stemmer med eggløsning i dag :joyful:
 
Back
Topp