Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kjenner følelsen, negative tester er et hardt slag i ansiktet mnd etter mndPp 8, cd 55, 11 dpo..
Fortsatt negative tester her.. så er nok ute denne runden også... kjenner jeg har helt mista troa på en siste lille spire i denne familien... sitter også med en følelse av at vi ikke kommer til å få en siste heller.. så kanskje like greit å kaste inn håndkleet og heller gå videre med livet..
Kjenner jeg er drittlei negative tester, etter negative tester, samt varierende lenger på syklus.. haff..
jeg er også i samme tankegang igjen, kanskje legge prøvingen på hylla og konsentrere seg om andre ting.
Det er akkurat som at jeg føler at jeg skiiiiimter noe svakt på CB testen og den øverste strimmelen. Måtte det utvikle segMått ta noen til på jobb.. da urinen i morges nok var noe utvanna… ser dog ikke mere…Vis vedlegget 457199Vis vedlegget 457200Vis vedlegget 457201Vis vedlegget 457202
Føler jeg kan se noe svaaaakt på alle… men tror nok det er mest ønskestreker enn noe annet..Det er akkurat som at jeg føler at jeg skiiiiimter noe svakt på CB testen og den øverste strimmelen. Måtte det utvikle segKrysser fingrene for deg!

Jeg ser! Så spennende!!Nå lurer jeg her… ble operert gastric bypass 19.11(35årsdagen av alle ting) gått ned va 8,5 kg med forkur og op.. fikk positive eggløsningstester for 13 dager siden, dvs 12 dpo i dag… er det bare meg, eller er det noe her? Vi skulle egentlig ikke prøve nå…
Vis vedlegget 475690Vis vedlegget 475691
mente vel heller hvordan anbefalinger som er når nav er operert, man skal jo ikke slanke seg som gravid osv
Gjør du? Omg! Mja, i følge chatgpt(i know - do not trust) så vil en evt graviditet nå, utløse veldig jevne kontroller/blodprøver etc, for å sikre st baby vokser som den skal/får i seg nok og riktig næringJeg ser! Så spennende!!
Hvordan er det å bli gravid oppi dette? Eller, teit spørsmål av meg, hører jeg![]()
mente vel heller hvordan anbefalinger som er når nav er operert, man skal jo ikke slanke seg som gravid osv
Men får jo ikke akkurat bestemt det selv i dette tilfellet![]()
så er ikke direkte «farlig», bare ikke anbefalt, da det ikke foreligger nok forskning på hvordan fet påvirker baby osv
Skjønner, det er jo ikke ille, å få mer titt opp babyGjør du? Omg! Mja, i følge chatgpt(i know - do not trust) så vil en evt graviditet nå, utløse veldig jevne kontroller/blodprøver etc, for å sikre st baby vokser som den skal/får i seg nok og riktig næringså er ikke direkte «farlig», bare ikke anbefalt, da det ikke foreligger nok forskning på hvordan fet påvirker baby osv
![]()
Krysser fingrene!! Har du tatt noen flere tester?Hehe, helt klart ikke ille det, heheSkjønner, det er jo ikke ille, å få mer titt opp babyKrysser fingrene!! Har du tatt noen flere tester?