Veien til nr 3? :)

PP3, CD 9
Vurderer å bytte ut teststaven til CB lilla.. siden den plutselig viste max i dag.. å ikke skjønner jeg hvorfor.. i mitt syn er testpinnen laaangt fra max :bored:
IMG_4347.jpeg

Er dog et lite hopp på strimmlene, men langt fra positive ennå.. å det går helt fint, for er jo bare på cd9, ikke «klar» for el ennå:hilarious:
IMG_4348.jpeg
 
Pp3, CD 11:dead:
Selv om jeg er på jobb om dagene, føler jeg tiden mot eggløsning går sååå sakte... men men, kommer vel plutselig:joyful:

Ser fram mot ferie, skal jobbe i morgen, så er det et par dager fri, så jobb i helga + mandag til uka, så en ny dag fri, så jobb onsdag - søndag neste uke, så 3!!!! uker friiiii, det skal bli ganske digg:smiley-angelic003
 
Pp3 CD 15
Hadde et par dager med eggehvit-eggløsningsslim, testene så også ut til å øke noe igår, men ikke på topp enda.. men idag forsvant alt håp.. øktningen er borte på både strimmler og lille CB :bored: den gav ikke engang blinkende smiley:confused013
Så enten hadde jeg en kortkort topp mens jeg var på tur igår, eller så forsøkte kroppen, men fikk det ikke til.. ikke vet jeg:depressed:
 
Pp3, CD 16
Endelig kom økningen jeg har ventet på! Statisk smiley på lilla CB, positiv stimmel og økning på mira! Elsker simpelten å se de faktiske verdiene av både LH, E3G og PdG :smug:
Så da regner jeg eggløsning i natt/morgen, 1 DPO på tirsdag:wideyed::smiley-angelic001
IMG_4356.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_4357.jpeg
    IMG_4357.jpeg
    309,2 KB · Visninger: 12
Pp3, CD 19, 3DPO:smiley-angelic001
Endelig her krysset i FF, kommet, samt PdG-verdien skutt i været:wideyed: har dog lite tro på at vi har fått det til denne runden heller, tross hyppig og god aksjelegging:hilarious: så får vel se, rundt neste helg eller noe:smiley-angelic001

IMG_4373.png
IMG_4374.jpeg
 
Pp3, CD 22, 5DPO :wideyed:
Endelig ble det ferie! Skulle egentlig jobbe i morgen også, men når en snill kollega gjorde meg oppmerksom på at jeg(og alle andre) har krav på fri, enten søndagen FØR ferie, eller første søndag ETTER ferie. Var ikke jeg tung å be, om å ringe sjefen (på en lørdag:hilarious:) å framstille ønsket mitt om fri:happy: å det fikk jeg jaggu! For rett, skal være rett:smug:
Så da startet ferien en dag tidligere enn jeg trodde, HURRA!:shy:

Så nå da, er det bare å finne masse for å få dagene til å gå:hilarious: IKM er vel omkring neste helg, så disse DPO - dagene kan bli lange:bored:
Jeg har forsåvidt null tro på at det klaffer denne gangen heller.. Det skal dog sies at det skal ikke stå på aksjeleggingen da, innsatsen der er på TOPP:angelic::hilarious: men vi får nå se.. håper på å kan holde meg til IKM før test(who am I kidding:hilarious:) men regner vel med at jeg sikkert kommer til å ryke på en, eller fler, allerede 9 DPO... var så tidlig jeg testet svakt positivt med begge de små vi har:Heartred
 
Pp3, CD 23, 6DPO:depressed:
Føler bare for å bli kvitt litt tanker.. føler meg så innmari ille til mote i dag.. er sikker på at det ikke klaffer denne måneden heller, selv om aksjeleggingen er spot on(sorry hvis TMI:hilarious:) så er jeg sikker på at TR kommer rundt neste helg..
Kanskje er det ikke meningen at jeg skal få en siste liten bebisskatt.. missforstå meg rett, jeg er uendelig glad for de to jeg har! De er gull. Men likevel kjenner jeg mer å mer på at det mangler liksom eeeen liten "brikke" for at alt kan bli komplett, på et vis..
Dagens lille utblåsning fra denne kanten..:angelic:
Så får vi se, om den negative følelsen jeg sitter med, stemmer eller ei.. forrige PP hadde jeg troa, men den forsvant sakte men sikkert.. denne gangen har jeg null tro, dermed null forhåpninger:dead:
 
Pp3, CD25, 8DPO
Å med dette, var testekjøret i gang :hilarious: tross null tro på at det har gått veien denne gangen heller.. men testetøsa må jo teste likefult:smiley-angelic006
Blenda tester uansett, som forventa:depressed:
IMG_4385.jpegIMG_4386.jpegIMG_4387.jpegIMG_4388.jpeg
 
Pp3, CD 26, 9DPO(fortsatt)
Har offisielt gått fra vettet! Men kan sverge på at jeg ser nooooe, men er sikkert bare ønsketekning :sorry: noe utvanna urin også.. samt vanskelig å få med på bildet..:confused013

IMG_4407.jpeg
IMG_4405.jpeg
IMG_4406.jpeg
IMG_4404.jpeg
 
Pp4, CD1 :sorry:
Kan herved meddele at tanta kom som julekvelden på kjerringa; brått og plutselig, og midt i en smule stress på jobb(jaja, tok på meg ei vakt i ferien, sånn ut av det blå:hilarious:)
Så dermed er vi i gang med pp nr 4 :wacky:
 
Pp4, CD5 :smiley-angelic006
Tanta har offisielt pakka sekken og dratt! Passet bra, siden jeg og gubben skal på hotell i helgen:happy:
Kidsa skal til besteforeldrene allerede i dag, og vi kjører til bartebyen i morgen, det gleeeedes:Heartred
 
Pp4, CD9
Lite oppdatering her over helga :joyful: vært på hotell i nærmeste storby i helga, bare jeg og hubbyen, uten barn. Kosa oss, spist maaaasse godt mat, god drikke og bare vært oss to:Heartred det trengtes:wacky:
Lilla CB’n viste i dag blinkende smiley, så bare å vente i spenning på når stigningen på LH kommer også:smiley-angelic006 sist kom den på cd 16(?), men har et liiiite håp om at den kommer snart.. gikk rett fra mens til vannaktig/tynn utflod sånn ca så:confused013
 
Pp4, CD16
Venter i spenning på eggløsning.. hatt vannaktig utflod siden jeg var ferdig med mens, ca.. så hadde jo nesten et håp om at eggløsningen denne syklusen skulle komme til "rett" tid, men neida..
Enda er testene lave, og det finefine eggehvit - eggløsningsslimet lar vist vente på seg...
Har tidligere fått det både ei uke før eggløsning, og 5/6 dager før... så denne syklusen ser ut til å bli lang.... :dead:

Hadde også første dag tilbake på jobb i dag.. søknadsfristen på 100% stillingen som jeg søkte på når jeg var i ferie går ut ved midnatt i natt, og sjefen sa vi skulle snakke om den på jobb i morgen(hadde egentlig fri, men fikk spørsmål om jeg kunne jobbe i morgen, mot fri en fredag hvor det var meeeeer enn nok folk på jobb:hilarious:) så litt spent på hva han har å si.. om søknaden min var en ren formalitet, eller hva..:smiley-angelic006 Han sa nemlig tidligere, før stillingen ble utlyst, at for at han skulle kunne "gi" meg fast stilling så måtte jeg søke.. så lever i håpet her:happy:

Godt å bli kvitt litt tanker...:depressed::smiley-angelic006
 
Pp 4, CD 18.
Endelig ser det ut til at no skjer! Jaggu på tide.. :hilarious:
Tok en test til etter jeg kom hjem fra bytur, den var noe lavere enn den i morges, så enten er toppen på vei, eller så var den i natt:wideyed: gjenstår å se..:hilarious: det var uansett ett salig hopp, fra igår..:wideyed:
tempImageza3uwZ.jpg
IMG_4480.jpg
 
Pp 4, CD 29 6/8DPO(2apper sier 6, 3apper sier 8:hilarious::wacky:)
På tide med en oppdatering her kanskje :hilarious:
Vært stille de siste dagene:smiley-angelic006
Har nok en gang null tro på denne pp’n.. men tiden vil vel vise.. tempgrafen synes jeg er heeeelt på bærtur… uberlav, men samtidig stabil.. tok en miratest igår, som viste at PdG nivået var over 30, så ingenting i veien der heller…
IMG_4503.jpeg
 
Pp 3, CD 28 9/10dpo
Testetøsa har slått til igjen… bli rett og slett ikke klok på dette akkurat nå.. føler jeg ser nooooe, å tempen skøyt plutselig i været i morges :eek:
tok en cb digital ultra early, men den viste minus..
IMG_4519.jpeg
IMG_4522.jpeg

vanskelig å få med på bildet, men føler at jeg kan se noe svakt, så svakt på first responsen…
IMG_4526.jpeg
IMG_4525.jpeg


Disse vet jeg er blitt kjent for skyggestreker i det siste.. men..:confused013
 

Vedlegg

  • IMG_4518.jpeg
    IMG_4518.jpeg
    606,7 KB · Visninger: 20
Pp4, CD29, 10/11 DPO
10/11 dpo, og det som evt har vært på testene så langt, var ikke å se i morges iallefall.. Så antar jeg er ut denne runden også.
Hubby har tatt en hjemmetest for sæd, venter ennå på endelig resultat der, men i tilfelle den er dårlig, så har jeg nå gått til innkjøp av div kosttilskudd osv, for oss begge :hilarious: Skader ikke å prøve tenker jeg:smiley-angelic006
Så får vi se da, om det utgjør noe for den/de neste runden(e)..
 
På 5, CD 15
Ser jeg har helt glemt å oppdatere her i det siste:bag: men pp 5 er og blir et faktum.
Vært en litt trøblete september på forholdsfronten, men ser ut til at floka har løst seg nå:Heartred
Så håper jeg eggløsning er i rute, og kommer til helgen.. for da skal vi også ha litt barnefri, er planen, så kanskje er september vår måned…:wav
 
Last edited:
Back
Topp