Veien til nr 3? :)

Pp5, CD 23, (mulig)4dpo
Vet ikke helt om jeg har troa på eggløsning denne pp’n… Ff sier det ikke har skjedd(ennå), mens premom, natural cycles og femometer sier det har skjedd :confused013
Aksjene er like fult lagt.. å på torsdag til uka skal vi tilbake til klinikken vi var innom før vi fikk til førstemann:smiley-angelic006 om vi ikke skulle få en overraskelse på onsdag (9dpo) om jeg ryker på en test da:dead::wacky:

Pp5, CD 24, 5 dpo(håper jeg iallfall)
Når jeg fjernet en/to lave temper i FF ble den også enig med de andre appene om at eggløsning var for 5 dager siden.. så vi får nå se..:p
Dagen har gått med til barna og åpen brannstasjon:D men etter turen til brannstasjonen var jeg så sliten, at jeg endte opp med en dupp i senga.. det er heller ulikt meg...:facepalm: så da begynner jo seeeelvfølgelig tankene å gå:bored: å selv om det er aaaaalt for tidlig til å kunne tolke det i "positiv" retning... så hvem gjør vel ikke det..:bag::angelic:

Pp 5, CD 30, 11dpo..
Var på klinikken i går.. positive tilbakemeldinger ifh til min egen fertilitet og eggreserver..:p har masse ennå.. hurra:joyful:
Litt mindre positivt ifh til mannen.. Ligger akkurat innenfor "normalen", men med litt mer tid og tålmodighet går det sikkert.. om ikke, får vi nyte de de to vi har, og hverandre:joyful::shy:

Vi er iallefall ikke der at vi kommer til å gå for IVF om vi ikke får det til selv.. iallfall ikke ennå, å sikkert ikke i det heletatt..

Pp 5, CD 30, 11dpo..
Var på klinikken i går.. positive tilbakemeldinger ifh til min egen fertilitet og eggreserver..:p har masse ennå.. hurra:joyful:
Litt mindre positivt ifh til mannen.. Ligger akkurat innenfor "normalen", men med litt mer tid og tålmodighet går det sikkert.. om ikke, får vi nyte de de to vi har, og hverandre:joyful::shy:

Vi er iallefall ikke der at vi kommer til å gå for IVF om vi ikke får det til selv.. iallfall ikke ennå, å sikkert ikke i det heletatt..
Har klinikken gitt din mann tips on livsstil og kostholdsendringer som kan bedre kvaliteten på svømmerne? :) det er egentlig veldig mange menn i Norge som har litt nedsatt kvalitet på svømmerne. Mye skyldes livsstil og kosthold (f.eks mye koffein og alkohol og ultraprosessert mat pluss lite aktivitet). For mange hjelper det å gjøre litt endringer her:Heartpink

Har klinikken gitt din mann tips on livsstil og kostholdsendringer som kan bedre kvaliteten på svømmerne? :) det er egentlig veldig mange menn i Norge som har litt nedsatt kvalitet på svømmerne. Mye skyldes livsstil og kosthold (f.eks mye koffein og alkohol og ultraprosessert mat pluss lite aktivitet). For mange hjelper det å gjøre litt endringer her:Heartpink
Har lest seg litt opp på det selv han :hilarious: så det taes div kosttilskudd, og forsøker etter beste evne(begge to) å spise mat som er bra:smiley-angelic006

Pp6, CD 26…
Tror jeg gir opp testing videre for denne pp’n… cd 26, og lite til ingen rørelse i eggløsningstestene.. miraen er også heller negativ :depressed: så enten en ekstremt lang syklus, eller en eggløsning som ikke kommer:confused013 haff… blir så motløs…
IMG_4644.png

Pp 6, CD 36!
Endelig kom de positive eggløsningstestene! Bare ca 14 dager senere enn vanlig:hilarious:
Men, til gjengjeld har jeg omtrent ikke hatt så sterkere positive eggløsningstester siden pilleslutten heller, så kanskje, kanskje er det ett godt tegn at eggløsningen kom noe senere enn «vanlig»:shy: fingers crossed:dance008
IMG_4662.png
IMG_4663.png

Pp 6, CD 39(!), 1-2dpo
Kjenner at fallhøyden denne pp’n er skremmende stor :bag: har litt tro, å såååå lyst til at det skal sitte nå:smiley-angelic006:bag:
Vi er så gal, at selv om ikke baby er laget ennå, har vi kjøpt vogn:hilarious: som er på vei hjem allerede:smiley-angelic006 så det måå bare bli baby:joyful:
IMG_4661.png

Pp 7, CD 1..
Jaja… så var man der igjen da… som forventa.. :depressed: gått til innkjøp av babyklister nå, så kanskje det hjelper da:hilarious: kom på at det brukte jeg når vi fikk til førstemann.. så kan vel ikke skade:smiley-ashamed005:bag:

Back
Topp