Veien til en spire

Da er jeg igjen ruger av en blastocyst av topp kvalitet. Er fra samme uttaket som datteren min født sept 20 er fra. Spennende å se om dette går veien ❤
 
Da er jeg igjen ruger av en blastocyst av topp kvalitet. Er fra samme uttaket som datteren min født sept 20 er fra. Spennende å se om dette går veien ❤
Lykke til! :Heartred
 
Hvor dum var ikke jeg. Tok en test i mårrest 2 dager etter innsett (7 dpo) selvsagt helt negativ :dead:
 
Snakket med klinikken i dag , fikk beskjed om at alle blastocystene både satt inn og på frys har score AA. Så håper at spiren min klorer seg fast ❤
 
1671012156582.png
Svake streker 10 dpo. Den ene er tørr fra i natt, den andre ble tatt på morgenen. Bare å krysse fingrene for sterkere strek i morgen ❤
 
Har ikke fått med meg at du har hatt innsett! Så herlig å åpne dagboken din og se DEN fine testen. Gratulerer utrolig mye med lille spiren gode du, så fantastisk ❤️
 
Har ikke fått med meg at du har hatt innsett! Så herlig å åpne dagboken din og se DEN fine testen. Gratulerer utrolig mye med lille spiren gode du, så fantastisk ❤️
Tusen takk ❤ Vi var litt fram og tilbake men bestemte oss for å gi søskenforsøk en sjangse ❤ Jenta vår sover så sinnsykt lite enda, så er fremdeles i "ammetåka" med 4t nattesøvn på 2.året :smiley-ashamed004 Håper spiren sitter ❤ Er alt fint hos dere? ❤
 
Tusen takk ❤ Vi var litt fram og tilbake men bestemte oss for å gi søskenforsøk en sjangse ❤ Jenta vår sover så sinnsykt lite enda, så er fremdeles i "ammetåka" med 4t nattesøvn på 2.året :smiley-ashamed004 Håper spiren sitter ❤ Er alt fint hos dere? ❤
Å, det høres tøft ut, dere er gode ❤️ Håper det går seg til snart. Jeg synes det ser ut som du har en sterk spire i magen. Det blir stas med en lillesøster eller lillebror. Takk som spør, her er alt bare fint. Hun smiler, ler og er fornøyd omtrent hele dagen lang, og vokser og utvikler seg som hun skal! Hun er et skikkelig sjarmtroll. Tenk at det var akkurat henne vi ventet så lenge på. ❤️

God jul til deg og dine fine ❤️❤️❤️
 
Å, det høres tøft ut, dere er gode ❤️ Håper det går seg til snart. Jeg synes det ser ut som du har en sterk spire i magen. Det blir stas med en lillesøster eller lillebror. Takk som spør, her er alt bare fint. Hun smiler, ler og er fornøyd omtrent hele dagen lang, og vokser og utvikler seg som hun skal! Hun er et skikkelig sjarmtroll. Tenk at det var akkurat henne vi ventet så lenge på. ❤️

God jul til deg og dine fine ❤️❤️❤️
Helt nydelig å lese at dere har det så bra ❤❤ Heldig er hun som fikk nettopp deg til mamma ❤
Jeg håper det er en sterk spire i magen, er 4+1 idag og kvalmen er kommet for fult. Blir godt med jul og noen dager fri fra jobb.

Riktig god jul til dere også ❤❤
 
15 dpo: Testene øker som de skal og kvalmen er som sist tidlig på plass. Spent på om jeg klarer å stå i jobb lengre enn sist. Ble sykemeldt i uke 7 og kom meg aldri tilbake i 100% jobb før fødsel.

Denne gangen har jeg TUL når jeg er 7+1 ❤ Blir nok ikke å senke skuldrene før den og neste TUL etter der er gjennomført.
 
5+2
Idag kom alle svarene på HCG målingene. De var 257 17 dpo og 682 19 dpo.
 
5+4

Vært 5 timer på jobb idag. Kvalm og en siiinnsykt vond korsrygg. Vært en veldig rolig dag på jobb i romjulen. Låge på sofaen siden jeg kom hjem. Helt håpløst med den kvalmen... :depressed: Har ikke lyst å sykemelde meg så tidlig.. bare å samle mot til morgendagen så er det helg. Deretter er det full rulle igjen på jobb med masse elever og ting å ta tak i.
 
7+1:

TUL gjennomført. Alt så fint ut, fikk se et bankende hjerte ❤ Skal tilbake om 2 uker for å måle lengde på livmorhalsen.
 
7+6:
Igår kom det brunt på papiret... fortsetter i dag sammen med menssmerter :arghh:
 
Her har jeg visst ikke oppdatert. Lillegullet ble født 28.august ❤️❤️ lille er vel ikke sant da han var 54cm og over 4200kg. Nå er familien komplett og vi har sagt at vi ikke ønsker å beholde resterende egg på frys.
 
Back
Topp