Veien til en spire

Samboeren dro bort i helgen. Skal nyte en helg alene med masse avslapping :happy:
 
Supersvak strek idag 10 dpo. Klarte ikke få streken med på noe bilde. Kan være skyggestrek. Aldri hatt noe form for strek på graviditetstester før ❤ Rugedag 6.
 
Her er dagens test 11 dpo. Håper dette er babystrek og ikke en skygge.. enda dårlig strek men den er litt sterkere enn gårdagens.
 

Vedlegg

  • 20200119_112950.jpg
    20200119_112950.jpg
    7,4 KB · Visninger: 183
Gratulerer som ruger. Håper du får se stadig sterkere streker i dagene som kommer :Heartred
 
Går dagens test på formiddagen øverst og dagens nederst ❤ 12 dpo ❤ Håper bildekvaliteten ikke er helt kornete nå..
 

Vedlegg

  • 20200120_074154.jpg
    20200120_074154.jpg
    36,8 KB · Visninger: 187
Dette ser jo kjempefint ut!! Håper den blir sterkere :Heartred Skal du teste hver dag fremover?
Samboeren var borte i helgen så vi testet ilag i mårrest. ❤ Tenker at jeg tester hver morgen framover. :) Har nok tester til det. Er så redd for at de ikke skal bli sterkere..
 
Våget meg på en digital test i mårrest. Den viste gravid 1-2 ❤ Håper dette går bra ❤
 
Last edited:
Strekene blir sterkere for hver dag ❤ Har snakket med legen og skal inn å sjekke hcg fredag og mandag. Mandag er offesiell testdag fra klinikken.

Foreldrene mine vet at vi har vært å satt inn og i går var vi på besøk og fortalte dem at vi hadde fått positiv test så langt ❤ De reiser til Spania i dag og ville virkelig ikke få spørsmål fra dem under ferien om hvordan det gikk. Ville ikke fortelle dem det over melding ❤
 
Endelig helg og to dager fri. ❤
I følge kalkulatoren for IVF er jeg i dag 4+2, i følge mens er jeg 3+5.
Jeg er kjempetrøtt og amper av cyclogest. Merker at jeg er kvalm på ettermiddagen uavhengig av om jeg er sulten. Tror det har sammenheng med at jeg gir alt av meg selv på jobb så jeg er utslitt når jeg er ferdig.

Mandag er offesiel testdag fra klinikken så er spent på å høre hva de tenker videre ang cyclogest.
Var å målte hcg hos legen idag og skal tilbake på mandag. Ble ikke å få svar før i midten av neste uke.. litt skuffet over det.
 
Fikk i dag 2-3 på digital. Er etter mine beregninger 4+3 ❤
 

Vedlegg

  • 20200125_092028.jpg
    20200125_092028.jpg
    9 KB · Visninger: 102
Last edited:
Etter to dager fri fra jobb konkluderer jeg med at kvalmen ikke kommer av at jeg er sliten etter jobb. For jeg har rullet på sofaen hele helga og er til tider ganske kvalm og uggen :hilarious: Håper ikke dette forverrer seg.
 
Da var testdatoen fra klinikken kommet :)

Jeg er 4+5 og fikk beskjed om å bestille meg time til ultralyd allerede 2.uken i februar. Fikk time når jeg er 6+6 ❤ Om alt går bra er termin 03.10.20 ❤ Avventer enda svar på hcg prøvene som er tatt.
 
Back
Topp