Veien til en spire

Idag kom svarene på hcg prøven. Den var 143 16 dpo og 707 19 dpo :)
 
5+1
Imårrest måtte jeg bare innse at dette ble min første dag hjemme fra jobb. Kvalmen har bygget seg opp for hver dag den siste uken og dagen i går på jobb var grusom.

Slappet av på sofaen i dag helt til samboer kom hjem fra jobb. Etter noen timer med middag og diverse husarbeid sitter jeg igjen i sofaen å kjenner på kvalmen. Håper ikke dette skal vedvare. Lever i troen om at kvalmen gir seg når jeg slutter på cyclogest :hilarious:

Ellers er puppene blitt mer sår og øm de siste dagene også, det synes jeg er et mye bedre symptom :p
 
Jeg jubla over at jeg ikke var kvalm fra søndag til i går, men da kom den igjen og har ikke sluppet taket :hungover:
Det er ikke så gøy, men jeg tenker at jeg kan om det selv :hilarious: Og tar det mer enn gjerne om det gir baby i enden.
 
Jeg jubla over at jeg ikke var kvalm fra søndag til i går, men da kom den igjen og har ikke sluppet taket :hungover:
Det er ikke så gøy, men jeg tenker at jeg kan om det selv :hilarious: Og tar det mer enn gjerne om det gir baby i enden.
Er absolutt verdt det om det resulterer i baby! Det er jeg helt enig i ❤

Kvalmen min har de siste dagene vært værst på kvelden like før jeg legger meg. Det må gjerne fortsette slik så jeg ikke er så uggen på jobb :p
 
5+4

Prøvde meg på en digital test både på lørdag (5+2) og i dag igjen i håp om å få opp +3. Testen står leenge å jobber etter det kommer opp gravid før den bestemmer seg for 2-3. Er så redd for at noe har skjedd og at den neste gang vil vise 1-2 :(
 
5+4
Prøvde meg på en digital test både på lørdag (5+2) og i dag igjen i håp om å få opp +3. Testen står leenge å jobber etter det kommer opp gravid før den bestemmer seg for 2-3. Er så redd for at noe har skjedd og at den neste gang vil vise 1-2 :(
Uff, er ikke noe godt å vente i usikkerhet. Håper den snart viser 3+. :Heartred
 
5+4
Prøvde meg på en digital test både på lørdag (5+2) og i dag igjen i håp om å få opp +3. Testen står leenge å jobber etter det kommer opp gravid før den bestemmer seg for 2-3. Er så redd for at noe har skjedd og at den neste gang vil vise 1-2 :(
Kjenner følelsen! Håper det dukker opp 3+ neste gang du tester:Heartred
Har lest mye rundt selv og ser at det har variert veldig godt:)
 
5+5

I dag visste testen endelig 3+ og skuldrene kan senke seg litt. ❤

Etter avtale med klinikken skal jeg fra i dag ta cyclogest hver kveld for å trappe ned litt. Ønsket ikke å slutte så brått da jeg hadde nesten ei eske liggende fra de forrige forsøkene.

Kvalmen er nå ganske ille på kvelden. Klokka ble halv 3 i natt sist jeg så på den. Håper dette gir seg. :)
 
Gratulerer med 3+. Det er en god følelse å få det.
Jeg har nettopp slutta med etterbehandling. Eller, det er snart ei uke sida. Så godt å være ferdig, etter en evighet med det.

Kvalme er noe dritt. Den er slitsomt. Jeg slet i går kveld jeg også. Håper den gir seg snart. Vært konstant fyllesjuk lenge nå :rolleyes:
 
6+2

Det er så sinnsykt deilig å tenke på at det er helg! Er grusomt på jobb for tiden. 50% av de ansatte er sykemeldt og vanskelig å få inn folk. Blir derfor tunge dager med endel mer oppgaver enn normalt.

Jeg er ekstremt trøtt. Fitbiten min viser at jeg sover tungt på nettene, som oftest har jeg veldig lett søvn og som oftest ikke over 6t på hverdagene.

Har siden mandag tatt cyclogest kunn på kveldstid, deilig å slipåe griset på dagen. :) Skal gå på dem til jeg er fri, ei lita uke til.
 
I morgen skal jeg på tidlig ultralyd. Gruer meg! :confused2 Er så redd for at noe skal være galt.....
 
I morgen skal jeg på tidlig ultralyd. Gruer meg! :confused2 Er så redd for at noe skal være galt.....

sååå spennende!! Skjønner at du er redd. Men hva har blodprøvene sagt? Har HCG’en steget fint?
Hvor langt er du på vei? Så langt at en kan se/høre hjertelyd?:Heartred
 
sååå spennende!! Skjønner at du er redd. Men hva har blodprøvene sagt? Har HCG’en steget fint?
Hvor langt er du på vei? Så langt at en kan se/høre hjertelyd?:Heartred
Ikke målt hcg siden 16 og 19 dpo. Da var stigningen fin :) 16 dpo var den 143 og 19 dpo 707.
I morgen på ultralyden er jeg 6+6 så håper at man klarer å se hjertet. Er det jeg er litt bekymret for.. enn om formen min er så dårlig også er utviklingen stoppet opp? Da går jeg ordentlig ned i kjelleren. Sånnsett glad for at timen er så seint at jeg ikke rekker tilbake på jobb. Så jeg kjenner egentlig ingen glede over timen, gruer meg bare. Har lest så mye på forumet om folk som kommer på ultralyd og finner ut at det har stoppet opp :wideyed::wideyed: Må være grusomt...
 
Trodde kvalmen skulle være sentrert til morgen, men jeg får det fra ettermiddag til langt på natt. Slitsomt :p
 
Ikke målt hcg siden 16 og 19 dpo. Da var stigningen fin :) 16 dpo var den 143 og 19 dpo 707.
I morgen på ultralyden er jeg 6+6 så håper at man klarer å se hjertet. Er det jeg er litt bekymret for.. enn om formen min er så dårlig også er utviklingen stoppet opp? Da går jeg ordentlig ned i kjelleren. Sånnsett glad for at timen er så seint at jeg ikke rekker tilbake på jobb. Så jeg kjenner egentlig ingen glede over timen, gruer meg bare. Har lest så mye på forumet om folk som kommer på ultralyd og finner ut at det har stoppet opp :wideyed::wideyed: Må være grusomt...

Kjempefin stigning:Heartred

huff.. jeg skjønner veldig godt bekymringen din! Man tenker jo det verste, er vel en form for forsvarsmekanisme. Men jeg tror, håper og krysser alt jeg kan for at du får gode nyheter i morgen:Heartred Masse lykke til!
 
Kjempefin stigning:Heartred

huff.. jeg skjønner veldig godt bekymringen din! Man tenker jo det verste, er vel en form for forsvarsmekanisme. Men jeg tror, håper og krysser alt jeg kan for at du får gode nyheter i morgen:Heartred Masse lykke til!
Tusen takk❤
 
6+6 og tidlig ultralyd

I dag fikk vi se og høre et bankende hjerte ❤❤
 
:Heartbigred Så glad på dine vegne. :love7
Dette skal bli baby!
Tusen takk ❤ Håper du har rett! Ordnet meg nt ultralys når jeg er 9+5 for å sjekke at alt fremdeles er fint ❤

Håper neste innsett er gulleggene for deg ❤❤❤
 
Back
Topp