Veien til baby #1

CD 27 - rugedag 7 - 12 DPO
To dager siden sist test nå. Jobba heldigvis dag + kveld i går, så hadde ikke tid til å få særlig testetrang, men tok en til (vel, to til, en tidlig og en vanlig) i dag tidlig:

Morgen 12 DPO
Vis vedlegget 458036

Sammenlignet med morgen 10 DPO
Vis vedlegget 458037

Jeg begynner faktisk å tro at jeg kan være gravid :nailbiting: :sad010:Heartred
Kjempefin stigning, dette ser jo virkelig bra ut :Heartred

Ser jo absolutt veldig lovende ut da! Gode tydelige streker varmer hjertet! :Heartred
Kjempefin stigning, dette ser jo virkelig bra ut :Heartred
Du er jo definitivt gravid!! Krysser armer og bein og det jeg har for at det fortsetter sånn i 9 fine mnd nå :Heartpink
Åh, se der da! Jeg krysser alt jeg har for at dette går veien for dere - så utrolig spennende :Heartbigred
Kjempefine tester :excited001
Tusen takk alle sammen, dere er kjempefine :Heartred Er helt skjelven jeg :sad010

CD 28 - rugedag 8 - 13 DPO
Jeg er ikke religiøs, men noen ganger er det litt vanskelig å tenke at det kun er tilfeldigheter som styrer. I går begynte jeg endelig å tro at jeg kanskje kan være gravid. Rundt lunsjtider ringte mamma og sa at bestefar nå ligger på sine aller siste dager. Det føles så feil - et av mine største ønsker så lenge var jo at han skulle få møte sitt aller første oldebarn. Han har vært min pappa nummer to, jeg vokste opp i generasjonsbolig med han og bestemor i andre etasje. Han har vært så frisk så veldig, veldig lenge, men nå har det gått fort de siste par månedene. Jeg rakk å fortelle ham at jeg er gravid, og jeg så at han lyste opp - kalte lille spiren i magen en "julepresang" selv om han omtrent ikke har pust til å si noe som helst lenger. Har ringt og sagt jeg ikke kommer på jobb i dag, så nå venter vi bare på at han skal få hvile :Heartred

Åh, kjære deg :Heartred Så utrolig leit og samtidig så fint at du rakk å fortelle ham det. Håper det blir en fredfull og verdig siste reise.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp