Veien til baby #1 - Gravid ❤️

CD 27 - rugedag 7 - 12 DPO
To dager siden sist test nå. Jobba heldigvis dag + kveld i går, så hadde ikke tid til å få særlig testetrang, men tok en til (vel, to til, en tidlig og en vanlig) i dag tidlig:

Morgen 12 DPO
Vis vedlegget 458036

Sammenlignet med morgen 10 DPO
Vis vedlegget 458037

Jeg begynner faktisk å tro at jeg kan være gravid :nailbiting: :sad010:Heartred
Kjempefin stigning, dette ser jo virkelig bra ut :Heartred

Du er jo definitivt gravid!! Krysser armer og bein og det jeg har for at det fortsetter sånn i 9 fine mnd nå :Heartpink

Ser jo absolutt veldig lovende ut da! Gode tydelige streker varmer hjertet! :Heartred
Kjempefin stigning, dette ser jo virkelig bra ut :Heartred
Du er jo definitivt gravid!! Krysser armer og bein og det jeg har for at det fortsetter sånn i 9 fine mnd nå :Heartpink
Åh, se der da! Jeg krysser alt jeg har for at dette går veien for dere - så utrolig spennende :Heartbigred
Kjempefine tester :excited001
Tusen takk alle sammen, dere er kjempefine :Heartred Er helt skjelven jeg :sad010

CD 28 - rugedag 8 - 13 DPO
Jeg er ikke religiøs, men noen ganger er det litt vanskelig å tenke at det kun er tilfeldigheter som styrer. I går begynte jeg endelig å tro at jeg kanskje kan være gravid. Rundt lunsjtider ringte mamma og sa at bestefar nå ligger på sine aller siste dager. Det føles så feil - et av mine største ønsker så lenge var jo at han skulle få møte sitt aller første oldebarn. Han har vært min pappa nummer to, jeg vokste opp i generasjonsbolig med han og bestemor i andre etasje. Han har vært så frisk så veldig, veldig lenge, men nå har det gått fort de siste par månedene. Jeg rakk å fortelle ham at jeg er gravid, og jeg så at han lyste opp - kalte lille spiren i magen en "julepresang" selv om han omtrent ikke har pust til å si noe som helst lenger. Har ringt og sagt jeg ikke kommer på jobb i dag, så nå venter vi bare på at han skal få hvile :Heartred

Åh, kjære deg :Heartred Så utrolig leit og samtidig så fint at du rakk å fortelle ham det. Håper det blir en fredfull og verdig siste reise.

CD 30 - rugedag 10 - 15 DPO
Jeg har jo oppi alt ikke tatt noen flere tester på noen dager, men tok en ny i dag. Tror den er litt sterkere igjen, så håper og håper :smiley-angelic001

Morgen 10 DPO:
1000002697.jpg

Morgen 12 DPO:
1000002704.jpg

Morgen 15 DPO:
1000002719.jpg

CD 34 - rugedag 14 - 19 DPO
4+5? Er fortsatt rart å tenke på at jeg kanskje nå sitter med en spire i magen som kan gå helt til termin. Har begynt å tro jeg kan være gravid, men er blitt veldig redd for å miste, det er jo fortsatt kjempetidlig. I dag hadde jeg litt mindre ømme pupper enn jeg har hatt, så tok en test til for å sjekke. Tror heldigvis den også har steget litt! Herregud, blir jo helt gal av det her. Alt vi skal gjennom!

Morgenurin, 10, 12, 12, 15, 19 DPO (siste 19 DPO i dag)
1000002697.jpg

1000002704.jpg

1000002719.jpg

1000002742.jpg

CD 35 - rugedag 15 - 20 DPO
I min litt stressa (og også nysgjerrige!) tilstand i går fikk jeg tatt hcg blodprøve som jeg fikk svaret på nå. 3973! Det er jo et veldig fint tall 19 DPO tenker jeg :love017 Kjenner jeg er litt roligere i dag, det er fint. Symptomene kommer og går, har fortsatt mye menslignende murringer i magen som både bekymrer og betrygger på samme tid. Nå blir det ny urinprøve i morgen og melding til klinikken da (har jo egentlig testdato i morgen, 5+0, klarte jo ikke på langt nær holde så lenge :hilarious:). Begynner faktisk så smått å glede meg over dette, håper så inderlig det holder hele veien!

CD 35 - rugedag 15 - 20 DPO
I min litt stressa (og også nysgjerrige!) tilstand i går fikk jeg tatt hcg blodprøve som jeg fikk svaret på nå. 3973! Det er jo et veldig fint tall 19 DPO tenker jeg :love017 Kjenner jeg er litt roligere i dag, det er fint. Symptomene kommer og går, har fortsatt mye menslignende murringer i magen som både bekymrer og betrygger på samme tid. Nå blir det ny urinprøve i morgen og melding til klinikken da (har jo egentlig testdato i morgen, 5+0, klarte jo ikke på langt nær holde så lenge :hilarious:). Begynner faktisk så smått å glede meg over dette, håper så inderlig det holder hele veien!
Kjempefin hcg! So far so good! Gode sjangser for at denne går helt til termin :love7

CD 36 - rugedag 16 - 21 DPO - 5+0
Og da var jeg over grensa for kjemisk fra klinikken :love017 De har jo stengt nå i påsken, men ville jeg skulle sende dem en melding i dag uansett, så da regner jeg med jeg får svar neste tirsdag. Tok en test i dag også, så har jeg test fra offisiell testdag:
1000002756.jpg

Synes faktisk den minner om en dye stealer! Har 1 vanlig make sure test igjen og har ingen planer om å kjøpe flere, så da får vi se når den ev. blir brukt :joyful:
Ellers våkna jeg med skikkelig dott i venstre øret - tror jo ikke egentlig det har noe med graviditet å gjøre, men skikkelig irriterende uansett! Også er jo legekontoret stengt til neste onsdag, så hvis det er en ordentlig propp må jeg jo holde ut til det :dead: Jaja, det går vel bra uansett :joyful:

Så stas med dye stealer :love7 Dette ser jo bare så lovende ut! Mindre stas med øret… jeg har sånn omtrent hver sommer og har god erfaring med revaxør, om du ikke har prøvd det alt :happy119

Back
Topp