Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempefin stigning, dette ser jo virkelig bra utCD 27 - rugedag 7 - 12 DPO
To dager siden sist test nå. Jobba heldigvis dag + kveld i går, så hadde ikke tid til å få særlig testetrang, men tok en til (vel, to til, en tidlig og en vanlig) i dag tidlig:
Morgen 12 DPO
Vis vedlegget 458036
Sammenlignet med morgen 10 DPO
Vis vedlegget 458037
Jeg begynner faktisk å tro at jeg kan være gravid![]()
![]()

Ser jo absolutt veldig lovende ut da! Gode tydelige streker varmer hjertet!![]()
Kjempefin stigning, dette ser jo virkelig bra ut![]()
Du er jo definitivt gravid!! Krysser armer og bein og det jeg har for at det fortsetter sånn i 9 fine mnd nå![]()
Åh, se der da! Jeg krysser alt jeg har for at dette går veien for dere - så utrolig spennende![]()
Tusen takk alle sammen, dere er kjempefineKjempefine tester![]()
Er helt skjelven jeg 
Du ER gravid!!!!! GratulererJeg begynner faktisk å tro at jeg kan være gravid![]()
![]()

Begynner så smått å gå opp for meg nå!Du ER gravid!!!!! Gratulerer![]()
Tusen takk 

Denne har økt ordentlig fint. Det er tydelig at det stiger sånn som det skal. Gratulerer!!CD 30 - rugedag 10 - 15 DPO
Jeg har jo oppi alt ikke tatt noen flere tester på noen dager, men tok en ny i dag. Tror den er litt sterkere igjen, så håper og håper
Morgen 10 DPO:
Vis vedlegget 458297
Morgen 12 DPO:
Vis vedlegget 458298
Morgen 15 DPO:
Vis vedlegget 458299
Kjenner jeg er litt roligere i dag, det er fint. Symptomene kommer og går, har fortsatt mye menslignende murringer i magen som både bekymrer og betrygger på samme tid. Nå blir det ny urinprøve i morgen og melding til klinikken da (har jo egentlig testdato i morgen, 5+0, klarte jo ikke på langt nær holde så lenge
). Begynner faktisk så smått å glede meg over dette, håper så inderlig det holder hele veien!Kjempefin hcg! So far so good! Gode sjangser for at denne går helt til terminCD 35 - rugedag 15 - 20 DPO
I min litt stressa (og også nysgjerrige!) tilstand i går fikk jeg tatt hcg blodprøve som jeg fikk svaret på nå. 3973! Det er jo et veldig fint tall 19 DPO tenker jegKjenner jeg er litt roligere i dag, det er fint. Symptomene kommer og går, har fortsatt mye menslignende murringer i magen som både bekymrer og betrygger på samme tid. Nå blir det ny urinprøve i morgen og melding til klinikken da (har jo egentlig testdato i morgen, 5+0, klarte jo ikke på langt nær holde så lenge
). Begynner faktisk så smått å glede meg over dette, håper så inderlig det holder hele veien!

De har jo stengt nå i påsken, men ville jeg skulle sende dem en melding i dag uansett, så da regner jeg med jeg får svar neste tirsdag. Tok en test i dag også, så har jeg test fra offisiell testdag:
Jaja, det går vel bra uansett