Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så du var skuffet over 3 blasto på frys. Husk at de kun fryser de med topp kvalitet. De andre kunne muligens blitt baby om de ble satt inn ferske, er bare at de ikke er gode nok for frysCD 1
Da meldte endelig TR seg, så syklusen min i februar/mars ble på 44 dager totaltVeldig glad for at den endelig er kommet da, så har meldt det inn i Crypho så får vi se hva de sier!
Tusen takk for melding! Veldig oppløftende å høre historien din, det gir håpSå du var skuffet over 3 blasto på frys. Husk at de kun fryser de med topp kvalitet. De andre kunne muligens blitt baby om de ble satt inn ferske, er bare at de ikke er gode nok for frysJeg fikk ut 10, satt inn én og én på frys. Så omtrent likt som deg, 20% topp-embryo. Og begge ble til baby
Så kvalitet er bedre enn kvantitet!
Ville hørt litt podcaster om PCO og fertilitet generelt, er en del man kan gjøre selv med kosthold (hovedsakelig revarer), senke stress med meditasjon/yoga/tur i naturen etc, redusere miljøgifter (plast, begrense fet fisk etc). Alt dette er ting som vil komme deg til gode uansett utfall
Masse lykke til uansett!
Ja, krysser fingrene for at alt ser bra ut på ultralydÅh så rart. Håper det ikke blir noe tull nå da før du skal ha innsett.
Hurra!!! Dette blir spennendeCD 15
Da hadde jeg positiv eggløsningstest helt av meg selv i dag! Regnet helt ærlig ikke med det, siden follikkelen kun var 14 mm på mandag og de tidligere har mål >20 mm på meg uten eggløsning før senere. Så ikke dårlig! Innså jeg ikke vet helt når jeg skal starte med cyclogest, så sendte spm om det til klinikken nå når jeg meldte inn eggløsning, så får vi se hva de sier
Vis vedlegget 457197
Det er kjempetungt å vente så lenge uten noen forklaring på hvorfor det ikke klafferSå spennende å lese dagboken din og følge deg videre i prosessen. Vi har time nå i april for å starte med ivf.
Vi har et barn fra før, men når vi skulle prøve på et søsken så ville det bare ikke. Vi har prøvd aktivt siden juni 23 uten en eneste positiv. Etter alle tester er tatt viser det seg at ingenting er galt og vi skal i teorien lett bli gravid på egenhånd.
Det er mye trøst i et barn, men kjenner det tar på når alle venner og de rundt meg annonserer graviditeter i hytt og pine. Håper bare vi kommer raskt igangDet er kjempetungt å vente så lenge uten noen forklaring på hvorfor det ikke klafferDet er jo veldig bra at dere har ett barn fra før, det betyr jo at dere kan få det til! Forhåpentligvis trenger dere bare litt hjelp nå også sitter det på første forsøk
![]()
Jeg hadde ingen bivirkninger fra tablettene, var bare grisete. Syns det hjalp med bind, hadde flere truser som ble ødelagt første rundaCD 18
Og da var jeg i gang med cyclogest! Satt første pilla nå i dag tidlig, så håper jeg det går greit å sette de fremover. Ser det er mange som skriver om en del bivirkninger på disse på forumet her, så håper jeg slipper unna det meste ille, men vi får se. Ikke så stor fan av vaginaltabletter fra tidligere, føler det blir litt grisMenmen, gjør mye så lenge resultatet blir bra!
Takk for tips, blir nok noen truseinnlegg, ja! Så godt å høre det går an å ikke ha særlig bivirkninger ogsåJeg hadde ingen bivirkninger fra tablettene, var bare grisete. Syns det hjalp med bind, hadde flere truser som ble ødelagt første rundalykke til
![]()